Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Rekrytointitapahtuma Joensuussa 21.4.2022

Call Waves Solutions Finland Oy järjestää Joensuussa Rekrytointitapahtuman 21.4.2022 Ravintola Kerubissa (Siltakatu 1, 80100 Joensuu) kello 15.00 alkaen. Haluamme rekrytoida kymmenen vakuutus- ja finanssialan myyntityöstä innostunutta henkilöä! Oletko sinä seuraava huippuvahvistus tiimiimme? Haluatko päästä rakentamaan Joensuuhun myyntikonttoria? Tervetuloa osallistumaan tapahtumaan sekä nappaamaan itsellesi työpaikka jo tapahtumassa.Tapahtuman aikataulu 15.00–15.15 Smoothie15.15–15.30 Aloituspuhe15.30–16.00 Millaisia ihmisiä haemme? Miksi Call…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet,Työelämä

/

Tukea Call Wavesin kasvuun pääkaupungiseudulla Heidi Perkiö aloittanut myynnissä

Call Waves perusti vuonna 2020 Helsinkiin asiakaspalvelukeskuksen, jossa palvellaan mm. energia- ja verkkokauppa-alan asiakkaita suomen ja ruotsin kielillä. Asiakaspalvelukeskuksen kasvua ja pääkaupunkiseudun myyntiä tukee tammikuun alussa Call Wavesillä aloittanut Senior Consultant Heidi Perkiö. Kuka olet ja mistä tulet? Olen Heidi Perkiö, 44-vuotias järvenpääläinen. Työuraa on takana jo yli 20 vuotta, joista viimeiset noin 10 erilaisissa…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet

/

Enerva ja Call Waves auttavat yhdessä, kun sähköt katkeavat

Työntekijöiden oikea mitoitus nopeuttaa myrskytuhojen korjaamista  Kaikkia myrskyjen aiheuttamia vahinkoja on mahdotonta ennustaa, mutta myrskytuhoihin voi varautua. Kun myrsky iskee ja katkoo kotitalouksilta sähköjä, on Enerva Oy:ssä, kolmen energiayhtiön keskitetyssä verkkovalvomossa täysi tohina päällä. Enerva huolehtii, että ihmiset saavat sähköt mahdollisimman nopeasti takaisin. Toimia energialaitosten alueilla vaativat vikailmoitukset kulkevat Enervan kautta 24/7. Se hoitaa sähköasentajat…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Uusia vastuualueita ja nimityksiä organisaatiossa 1.9.2021 alkaen

Olemme uudistaneet organisaatiotamme. Johtoryhmässä Customer Operations ja Human Resources on vastuualueina yhdistetty ja siitä vastaa Head of Operations & HR Riitta Hänninen. Johtoryhmän alaisuuteen on perustettu kaksi uutta toimenkuvaa. Tehtäviin on nimitetty Customer Operations Manager Marjo Markkanen, vastuualueenaan reaaliaikainen palveluohjaus ja palvelutoiminnan organisointi asiakaslupaustemme mukaisesti. Myös nimetyt asiakasvastuut säilyvät osana toimenkuvaa. HR Specialist Veera Immonen vastaa jatkossa organisaatiomme…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana -webinaari katsottavissa tallenteena

Huippusuosittu webinaarimme ”WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana” (esityspäivä 27.5.2021) on nyt katsottavissa myös tallenteena osoitteessa Wave-webinaari: WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana Oppia.fi – Oppimisen verkkokauppa (kirjautuminen sivun alalaidassa). Miksi WhatsApp on tärkeä ja miten hyödynnät sitä asiakaspalvelukanavana? WhatsApp mahdollistaa täysin uudenlaisten asiakaskohtaamisten rajapinnan. Asiakaspalvelujärjestelmään integroidun WhatsApp palvelukanavan avulla voimme tavoittaa yli kolme miljoonaa WhatsAppia käyttävää suomalaista ja tarjota heille…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Call Waves Suomen Vahvimmissa jo kymmenettä vuotta

Call Wavesille on myönnetty Suomen Vahvimmat Platina –sertifikaatti 2012-2021. Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti myönnetään yritykselle, jonka luottoluokitus on ollut korkeimmassa luokassa (AA+ tai AAA) vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna.   Yritys on saavuttanut korkean Rating Alfa –luottoluokituksen mainittuina vuosin. Luokitus on merkki yrityksen pitkäaikaisista, erinomaisista taloudellisista tunnusluvuista, positiivisista taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Luokituksen myöntää Suomen Asiakastieto…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Call Waves ja Mikkelin lukio pakopeliyhteistyössä

Call Waves osallistui Mikkelin lukion pakopeliin 17.-19.5. 2021. Peliä pelattiin nettisivuiltamme löytyvän blogin ohjeistuksen avulla WhatsAppin kautta. ********************************************** Tervetuloa lukiolainen, löysit oikeaan paikkaan! Päästäksesi eteenpäin, lähetä WhatsApp-viesti ”OKTTAGON” Maanantaina 17.5.numeroon: 040 129 4972 Tiistaina 18.5. ja keskiviikkona 19.5. numeroon: 040 620 2157 Onnea peliin!

Julkaistu kategoriassa: Keinoälyn aikakausi

/

Kuirin Taksipalvelut panostaa kaikessa laatuun

Uusi Call Waves -kumppanuus auttaa varautumaan kasvuun Kuirin Taksipalvelun mustat ja mainoksettomat autot kurvailevat Kuopion seudulla. Kaikki Kuirin kyytien puhelintilaukset hoituvat Call Waves Solutions Finland Oy:n välityskeskuksen kautta. Kuiri tunnetaan tasokkaista taksikyydeistä ja alan laajimmista erikoispalveluistaan Pohjois-Savossa. Sen kautta hoituvat myös vaativat edustusajot, lentokenttäkuljetukset, bisnesmatkat sekä juhlien elämykselliset kuljetukset. Kuirin ja Call Wavesin yhteistyö alkoi…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Santanderin lainaturva hoituu Call Wavesin kautta

Kokenut tiimi soittaa tuhansille autolainan ottaneille joka kuukausi Suomen teillä liikkuu päivittäin yli 170 000 Santanderin rahoittamaa ajoneuvoa. Santander Consumer Finance Oy on Suomen suurin autolainojen rahoittaja. Epävarmoina korona-aikoina kenen tahansa työtilanteet ja maksukyky saattavat muuttua nopeasti. Lukuisat Santanderin asiakkaat, karkeasti noin 25 prosenttia kaikista autolainan tai kulutusluoton ottajista ovat turvanneet maksukykynsä lainaturvalla. Kun tehdään autokauppoja,…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Call Waves hoitaa kaikki Varkauden Aluetaksin puhelintilaukset

Paikallisuus ja pitkä asiakassuhde sujuvoittavat yhteistyötä Varkauden Aluetaksi Oy on yksi Call Waves Solutions Finland Oy:n pitkäaikaisimmista asiakkaista. Paikallinen yhteistyö alkoi 2000-luvun alkupuolella. Kaikki Taksi Varkaus numeroon 0100 86 100 soitetut tilaukset kulkevat Call Wavesin kautta. Kyytitilauksiin vastaa ympäri vuorokauden 30 Call Wavesin asiakaspalvelijaa. ”Meidän takseja tilataan edelleen eniten soittamalla. Asiakkaat haluavat ihmisläheistä palvelua”, kertoo Varkauden…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia