Webinaarit

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

BI-raportointi on operatiivisen Leanauksen paras kaveri

Webinaari 9.5.2019

Toukokuun webinaarissamme keskustellaan BI-raportoinnista ja sen hyödynnettävyydestä asiakaspalvelun sujuvoittamisessa. Aiheeseen johdattavat teknologiajohtaja Esa Tuovinen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkinen. Mitä voidaan ja kannattaa seurata ja miten dataa analysoidaan liiketoimintaa hyödyttävällä tavalla?

Katso webinaarin tallenne

Olemme  julkaisseet webinaarin presentaation, jonka voit vapaasti ladata itsellesi alla olevasta linkistä:

CCD2019-Callwaves02052019


Tilaa ilmoitukset tulevista webinaareistamme


Aiemmat webinaarit

Asiakaspalvelu tänään ja huomenna

Webinaari 31.1.2019

Mitä tarkoittaa monikanavainen asiakaspalvelu? Mitä asiakaspalvelulta ja asiakaspalvelijalta vaaditaan tänä päivänä? Mikä on asiakaspalvelun tuottama lisäarvo? Miten kohti tehokkaampaa ja parempaa asiakaskohtaamista? Muun muassa näistä teemoista keskustelemassa Senior Consultimme Marjut Huhtala sekä Group Managerimme Veera Immonen.

Katso webinaarin tallenne

Tiedolla johtaminen – BI-raportoinnilla ymmärrystä

Webinaari 26.10.2019

Millaisen datan keräämisestä ja analysoinnista on hyötyä tiedolla johtamisessa? Miten dataa kannattaa kerätä ja hyödyntää? Muun muassa näistä teemoista puhutaan lokakuun webinaarissamme: Tiedolla johtaminen – BI-raportoinnilla ymmärrystä.

Katso webinaarin tallenne




Pitkällä matkalla seuralla on merkitystä

Call Waves on asiakkailleen sitoutunut pitkän matkan kumppani, joka auttaa heitä valloittamaan ihmiset ja markkinat sekä uudistumaan kannattavasti.

Olemme tukeneet useita tunnettuja asiakkaitamme arjen haasteissa ja vaativissa kehityshankkeissa erinomaisin tuloksin jo vuodesta 2000 lähtien.

Kiinnostuitko? Pyydä tarjous!