Tekijöidensä näköisiä menestystarinoita

 

Meillä ahkeroi noin 180 tavallista parempaa myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaista ja alan visionääristä kehittäjää. Jokainen heistä kulkee omannäköistään urapolkua.
Tutustu työntekijöidemme tarinoihin.

Veera Immonen: Parasta työssä on jatkuva kehittyminen

Veera Immonen aloitti asiakaspalvelun kesätyöntekijänä vuonna 2001. Call Waves oli silloin vasta vuosikas; yritys otti ensiaskeleitaan asiakaspalvelun ja myynnin asiantuntijatalona. Muutaman kuukauden määräaikatyöstä muovautui lopulta 18 vuoden ammattiura asiakaskokemuksen parissa.

Lue lisää ›


Teemu Korhonen tekee kutsumustyötä myynnin parissa

Automaatio- ja informaatiotekniikan insinööriksi valmistunut Teemu Korhonen ajautui myynnin alalle ja löysi kaupanteosta kutsumuksensa. ”Myyntityö on itsensä haastamista, se on halua kehittyä ja sitoutumista yrityksen kasvuun”, Teemu kuvailee. 

Lue lisää ›


Tuukka Saksman: Asiakaspalvelutyö on ihmisten auttamista

Tuukka Saksman tuli mukaan Call Wavesin porukkaan jo opiskeluaikanaan vuonna 2012. Hän aloitti puhelinmyynnin puolella vakuutusten myynnin parissa ja päätyi tekniseen tukeen, mutta kuluneiden vuosien aikana hän on ehtinyt jo saada monenlaista kokemusta erilaisista asiakaspalvelun töistä.

Lue lisää ›


Katriina Kuparinen: Kotipizza-agentin työ on hyvää vastapainoa opiskelulle

Katriina Kuparisen ura myynnillisenä asiakaspalvelijana alkoi puhtaasti kesätyönä ja jatkui osa-aikaisena lukio-opintojen ehdoilla. Koulun ja työn yhdistäminen vaihtuu taakasta rikkaudeksi, kun sivutyötä pääsee tekemään ilolla ja joustavasti.  

Lue lisää ›