Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Näin KETTERÄT starttaa matkaan – ja innostaa lisää ketteriä matkaansa

Kuten Riitta kertoi lokakuun blogissaan, starttasimme keväällä matkamme kohti ketterästi oppivaa organisaatiota. Ennen kesälomia laitoimme haun oppimisagentiksi ja hyvien hakemusten joukosta mukaan valikoitui kuusi uteliasta, innostunutta ja rohkeaa pioneeria, joista yksi on Pirjo. Kävimme Pirjon kanssa keskustelua hankkeen alkutaipaleesta ja sen myötä heränneistä ajatuksista. Huomasimme, että meillä on hyvin yhteneväiset ajatukset, vaikka olemme mukana hieman…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros

/

Miten asiakaspalvelua kannattaa mitata?

Elämme tietoähkyssä. Kun dataa tulvii päivittäin sisään valtavat määrät eri lähteistä, on löydettävä menetelmät, joilla liiketoimintaa voidaan johtaa kerätyn massadatan avulla. Nykyaikaiset analyysimenetelmät mahdollistavat entistä paremman johtamisen nopean palautteen ja heikkojen signaalien perusteella.   Ryhmittele Klusterointi eli ryvästys on tekniikka, jolla voidaan analysoida tutkimusaineistosta samankaltaisia, mutta toisiinsa liittyviä tapahtumia. Klusteroinnilla tutkimusaineisto voidaan rajata, jotta tutkimusmenetelmä…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Ihanan hersyvä vaihdehenki!

Yhdestä kulmasta kuuluu: ”Varkauden kaupunki vaihde… erikoislääkärien poliklinikka…hetkinen, yhdistän”, toisesta kulmasta: ”Carlson Volttikatu… pieni hetki, yhdistän rakentajapalveluun”, kolmannesta: ”Kotipizza Group, hyvää päivää…”. Puheensorina jatkuu koko päivän, vaihtuen aamuvuorolta iltavuorolle. Kohtaamme päivittäin satoja ihmisiä puhelimitse, autamme heitä, yhdistämme heidät oikeaan palveluun, ja annamme heille hymyn päivään. Kesken kiireisen hetken koko vaihdeporukka purskahtaa hersyvään nauruun. Asta on…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Työelämä

/

Tekoäly työkaverina

Yritysmaailmassa eletään voimakasta tekoälyn ja automaation murrosaikaa. On ennustettu, että vuoteen 2020 saavuttaessa 85% asiakaskohtaamisista hoituu ilman ihmisen avustusta. Joko sinun työkaverisi on chatbot?  Digitalisoitumisen myötä asiakaskanavien ja palvelukokonaisuuden hyvästä hallinnasta on tullut entistä haastavampaa. Asiakkaat odottavat nopeaa ja sujuvaa palvelua jokaisessa kanavassa ja usein ympäri vuorokauden.  Virtuaalinen chat-robotti eli chatbot on yksinkertainen automaatiotyökalu myyntiin,…

Julkaistu kategoriassa: Keinoälyn aikakausi

/

Ketterä oppiminen strategisena menestystekijänä

Erinomaisia asiakaskokemuksia – Tähän kiteytyy meidän toiminta. Erinomaiset asiakaskokemukset edellyttävät intohimoa tekemiseen ja innovointia. Me haluamme innovaatioillamme ja esimerkillämme viedä toimialaamme eteenpäin. Toimiessamme kymmenien asiakkuuksien kanssa, uuden oppiminen on ollut aina keskiössä. Olemme kiitollisia asiakkaillemme, joiden kanssa olemme saaneet kehittää osaamistamme ja vieneet asiakkkuuksia jouhevasti eteenpäin. Olemme kirjanneet strategiseksi painopistealueeksi osaamisen kehittämisen ja olemme lähteneet…

Julkaistu kategoriassa: Nuoret töihin,Työelämä,Työelämän murros

/

Call Wavesin koko osakekanta on siirtynyt Omniservices BPO Oy:lle

Omniservices BPO Oy on ostanut asiakaspalvelutalo Call Waves Solutions Finland Oy:n koko osakekannan 9.10.2019 päivätyllä osakekaupalla. Myyjäosapuolina ovat Varkauden kaupungin omistama elinkeinoyhtiö Navitas Kehitys Oy sekä Call Wavesin toimitusjohtaja Riitta Toivanen. Yritysjärjestelyllä Call Waves vahvistaa asemaansa alan valtakunnallisena suunnannäyttäjänä sekä luotettuna palvelujen tuottajana ja kehittäjänä. Uuden omistajan mukaan kauppa tukee Call Wavesin voimakasta kasvutarinaa sekä…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Merkityksellinen (työ)elämä 23.10.2019

Milloin olet viimeksi pysähtynyt ajattelemaan työn mielekkyyttä ja onnellisuutta? Haluaisitko löytää uuden näkökulman työssä? Kenties uuden työtehtävän? Tiedätkö mistä saat energiaa? Call Waves Solutions Finland Oy järjestää keskiviikkona 23.10.2019 kaikille avoimen luento- ja keskustelutilaisuuden teemalla työn merkityksellisyys. Maksuton tilaisuus järjestetään Keskuskonttorilla (Taipaleentie 15, Varkaus) klo 13–15. Call Wavesin asiakkuusjohtaja ja mindset-valmentaja Johanna Kemppinen johdattaa kuulijan…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros

/

Brändimme, kirkkaaksi hiottuna

Me Call Wavesilla olemme tehneet brändin kirkastustyötä keväästä saakka. Yrityksemme on kasvanut kahdessakymmenessä vuodessa Call Centeristä asiakaskokemuksen syväasiantuntijaksi ja palveluratkaisujen kehittäjäksi. Voimakkaan kasvun myötä halusimme kirkastaa brändimme identiteetin paitsi asiakkaillemme, myös itsellemme. Nyt ydinosaamisemme näkyy ja kuuluu kirkkaampana. Koska asiakkaat tekevät kasvun Pyyhimme vanhasta brändistämme pölyt tuoreuttamalla identiteettimme tähän päivään. Sanoitimme Call Wavesille mission ja…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Hotelzonin päivystys palvelee kellon ympäri

Liikematkailijan lento oli peruuntunut aikaisin aamulla teknisen vikatilanteen vuoksi. Hän oli nyt jumissa lentokentällä Euroopassa. Liikematkailija soitti Hotelzonin päivystyspalveluun saadakseen apua varauksen ajankohdan muuttamisessa. Niin kuin yleisesti tiedämme, asiakkaita sitoo hotellivarauksissa tietyt peruutus- ja muutossäännöt. Asiakkaan käytössä olevilla työkaluilla varausta ei enää pystynyt teknisesti muuttamaan tai perumaan. Matkustajaa odotettiin tuona samana päivänä saapuvaksi erääseen Intian loistohotelliin,…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Call Wavesin Suvi Puranen on Vuoden Palveluasiantuntija 2019

Call Wavesin Suvi Puranen kukitettiin Vuoden Palveluasiatuntijaksi Yhteys 2019 -asiakaspalvelukonferenssissa maanantaina 28.8.2019.   Wave Asiakaspalveluverkosto myöntää palkinnon vuosittain yhdelle alan asiantuntijalle tunnustuksena menestyksekkäästä työstä asiakaspalvelun parissa. Henkilökilpailuun voi hakemuksella ilmiantaa kollegan, joka on vakuuttanut muut kyvyllä kuunnella ja tuntea, oma-aloitteisuudella ja aktiivisuudella sekä innokkuudella. Vuoden palveluasiantuntija toimii esimerkkinä muille, kehittää osaamistaan ja suorastaan syttyy haasteiden…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia