Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Call Waves tukee Carunaa asiakaspalvelun tuottamisessa

Call Waves Solutions Finland Oy on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kaksi vuotta, ja sitä on mahdollisuus jatkaa kahden vuoden optiolla. Asiakaspalvelu kattaa laaja-alaisesti erilaisia palvelukokonaisuuksia, kuten vikapäivystys- ja vaihdepalvelun. Palvelu tuotetaan Suomessa. ”Haluamme jatkossakin tuottaa korkeatasoista palvelua asiakkaillemme ja pyrkiä asiakastyytyväisyyden jatkuvaan kasvattamiseen positiivisten asiakaskohtaamisten kautta kaikissa palvelukanavissamme. Kilpailutetun palvelukokonaisuuden…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Korona opetti loikkamaan nopeasti poikkeusoloihin

Korona opetti loikkamaan nopeasti poikkeusoloihin Myöhäinen kevät olisi nyt enemmän kuin tervetullut. Tämän yllättävän toiveen esittää Call Waves Solutions Finland Oy:n teknologiajohtaja ja varatoimitusjohtaja Esa Tuovinen. Toiveen takana on tieto, että puihin puhkeavat lehdet häiritsevät tietoyhteyksiä etenkin maaseudulla. Tietoyhteyksien toimivuus on äärimmäisen tärkeä juttu, sillä koronakevät on pitänyt jo useita viikkoja kaksi kolmasosaa Call Wavesin…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros

/

Tiedolla johtaminen

Tiedolla johtaminen tuo ketterästi tuloksia Maailma on täynnä kerättyä tietoa, ja sitä tulee koko ajan lisää. Valtavaa tietomassaa on kuitenkin mahdotonta hyödyntää. Sillä ei tee sellaisenaan yhtään mitään. ”Kun oikeat ihmiset saavat oikeaa tietoa oikeaan aikaan, tieto nousee merkittäväksi kilpailuvaltiksi ja näkyy nopeasti taloudellisessa tuloksessa”, vakuuttaa Call Waves Solutions Finland Oy:n digitaalisten palvelujen kehittäjä Miika…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Miten muutumme ketterästi oppivaksi organisaatioksi?

Miten muutumme ketterästi oppivaksi organisaatioksi? Helmi- ja maaliskuun oppimisagenttitapaamisissa pääsimme entistä tarkemmin miettimään kehityskohtiamme ja pohtimaan miten pystyisimme etenemään ketterästi oppivaksi organisaatioksi. Monissa asioissa ollaan jo pitkällä, monissa asioissa riittää työmaata. Mutta olemme matkalla! Kuten muutama postaus taaksepäin jo kerroimme, lähdimme pureutumaan kehityskohtiimme ketterästi oppivan organisaation testin tuloksien pohjalta Learn@Work ja ensimmmäisenä työn alle nostettiin…

Julkaistu kategoriassa: Työpaikasta oppimispaikka

/

Korona-epidemiaan varautuminen

Asiakastiedote 12.3.2020 Arvoisa asiakkaamme Tammikuussa maailmalla alkanut ja Suomessakin helmikuun lopulla alkanut epidemian laajeneminen hallitsee päivittäisiä uutisia. WHO on julkistanut COVID19 epidemian pandemiaksi 11.3.2020. Tämän takia Callwavesilla on otettu käyttöön koronavirustilanteeseen ja varotoimenpiteisiin liittyviä ohjeistuksia. Tuotamme palveluja asiakkaillemme ja olemme valmistautuneet tilanteeseen Suomessa, ja seuraamme tilannetta suojataksemme henkilöstöämme, asiakkaitamme sekä liiketoimintamme jatkuvuutta. Seuraamme ja toteutamme…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Call Wavesin uusi toimitusjohtaja KTM Piia Puotinen

Call Waves Solutions Finland Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi hallitus on valinnut KTM Piia Puotisen Varkaudesta. Piia aloittaa tehtävässään 9.3.2020 ja hänen toimipaikkansa on Varkaus. Aikaisempi Call Wavesin pitkäaikainen toimitusjohtaja ja yksi perustajista Riitta Toivanen jää eläkkeelle. Piialla vahva kokemus yritystoiminnasta KTM Piia Puotinen siirtyy tehtävään Wäläkky Keski-Savon Uusyrityskeskus ry:n toimitusjohtajan tehtävästä. Piia on toiminut yrityskehittämisen parissa…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Millainen on ketterä oppija?

Viime viikolla oli jälleen aika Ketterien voimin huristella Kuopioon! Learn@work-hankkeen kokoontumisajot ovat edenneet puoleen väliin ja päivän teemana oli ketterä oppija. Aiemmin olemme puhuneet paljon organisaatiosta kokonaisuutena, pohtineet yrityksemme osaamisstrategiaa ja miettineet sitten yhdessä tuumin millaisia oppijoita meillä Call Wavesilla on. Edellisessä blogitekstissä toimme esille sen, että teimme kaikkien työntekijöiden kesken oppimistyylitestin, jonka tuloksia tiimeittän purimme.…

Julkaistu kategoriassa: Työpaikasta oppimispaikka

/

Oppimispersoonamme monet muodot

Matkamme Ketterinä jatkuu kohti oppimista jokapäiväisessä työssämme. Kartoitimme Learn@work-hankkeen kautta Ketterästi oppivan organisaation tarpeita ja lähtötilannetta yrityksessämme. Kartoituksen tulosten perusteella ensimmäiseksi pääteemaksi nostimme sen, miten jokainen voisi työssään oppia uutta itselleen parhaiten sopivalla tavalla. Halusimme selvittää millaisia oppimispersoonia meiltä Call Wavesilaisista löytyy. Jokainen Ketterä jalkautui itselleen vieraaseen tiimiin ja teetti tiimissä oppimistyylitestin, jonka tulosten perusteella…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Näin KETTERÄT starttaa matkaan – ja innostaa lisää ketteriä matkaansa

Kuten Riitta kertoi lokakuun blogissaan, starttasimme keväällä matkamme kohti ketterästi oppivaa organisaatiota. Ennen kesälomia laitoimme haun oppimisagentiksi ja hyvien hakemusten joukosta mukaan valikoitui kuusi uteliasta, innostunutta ja rohkeaa pioneeria, joista yksi on Pirjo. Kävimme Pirjon kanssa keskustelua hankkeen alkutaipaleesta ja sen myötä heränneistä ajatuksista. Huomasimme, että meillä on hyvin yhteneväiset ajatukset, vaikka olemme mukana hieman…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Miten asiakaspalvelua kannattaa mitata?

Elämme tietoähkyssä. Kun dataa tulvii päivittäin sisään valtavat määrät eri lähteistä, on löydettävä menetelmät, joilla liiketoimintaa voidaan johtaa kerätyn massadatan avulla. Nykyaikaiset analyysimenetelmät mahdollistavat entistä paremman johtamisen nopean palautteen ja heikkojen signaalien perusteella.   Ryhmittele Klusterointi eli ryvästys on tekniikka, jolla voidaan analysoida tutkimusaineistosta samankaltaisia, mutta toisiinsa liittyviä tapahtumia. Klusteroinnilla tutkimusaineisto voidaan rajata, jotta tutkimusmenetelmä…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi