Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Hotelzonin päivystys palvelee kellon ympäri

Liikematkailijan lento oli peruuntunut aikaisin aamulla teknisen vikatilanteen vuoksi. Hän oli nyt jumissa lentokentällä Euroopassa. Liikematkailija soitti Hotelzonin päivystyspalveluun saadakseen apua varauksen ajankohdan muuttamisessa. Niin kuin yleisesti tiedämme, asiakkaita sitoo hotellivarauksissa tietyt peruutus- ja muutossäännöt. Asiakkaan käytössä olevilla työkaluilla varausta ei enää pystynyt teknisesti muuttamaan tai perumaan. Matkustajaa odotettiin tuona samana päivänä saapuvaksi erääseen Intian loistohotelliin,…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Call Wavesin Suvi Puranen on Vuoden Palveluasiantuntija 2019

Call Wavesin Suvi Puranen kukitettiin Vuoden Palveluasiatuntijaksi Yhteys 2019 -asiakaspalvelukonferenssissa maanantaina 28.8.2019.   Wave Asiakaspalveluverkosto myöntää palkinnon vuosittain yhdelle alan asiantuntijalle tunnustuksena menestyksekkäästä työstä asiakaspalvelun parissa. Henkilökilpailuun voi hakemuksella ilmiantaa kollegan, joka on vakuuttanut muut kyvyllä kuunnella ja tuntea, oma-aloitteisuudella ja aktiivisuudella sekä innokkuudella. Vuoden palveluasiantuntija toimii esimerkkinä muille, kehittää osaamistaan ja suorastaan syttyy haasteiden…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Asiakaspalvelua napin painalluksella

Yritysmaailmassa eletään voimakasta robotiikan ja tekoälyn murrosaikaa. On ennustettu, että vuoteen 2020 saavuttaessa 85% asiakaskohtaamisista hoituu ilman ihmisen avustusta. Parhaimmillaan teknologia vapauttaa asiakaspalvelijat toistuvista työtehtävistä ja mahdollistaa asiakkaiden palvelun helpommin, nopeammin ja henkilökohtaisemmin.  Manuaaliset työvaiheet voidaan ulkoistaa esimerkiksi nappipohjaiselle Chatbotille eli nappibotille, jolla tarkoitetaan automatisoituja tehtäviä suorittavaa tietokoneohjelmaa. Chatbot aktivoituu verkkovierailijan saapuessa sivustolle ja kysyy…

Julkaistu kategoriassa: Keinoälyn aikakausi,Työelämä

/

Tunnetta peliin asiakaspalvelussa

Suomessa asiakaspalvelutyö ei valitettavasti ole ollut kovinkaan korkeasti arvostettua. Yritysten sisälläkin asiakaspalvelutyö on monta kertaa sisääntuloväylä haas­teellisempiin tehtäviin. Henkilöstövaihtuvuus on suuri, jolloin laadun tasaisuuden ylläpitäminen on vaikeaa. Onko asiakas tärkein? Myös palveluajoissa ollaan usein kaukana asiakaslähtöisyydestä. Yritykset palvelevat asiakkaitaan silloin, kun se on kustannustehokkainta, ei silloin kun asiakkaalla olisi aikaa hoitaa asioitaan (esim. ilta-aikoina). Juhlapuheissa…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä

/

Call Waves – sitkeä ammattilainen jo 19 vuotta

Call Wavesin toiminta alkoi 2. toukokuuta vuonna 2000 – siitä on jo 19 vuotta! Vuosi 2020 on siis juhlavuosi, sitä kohti mennään jo melkoista vauhtia. Pienestä aloitettiin, meitä oli 14 innokasta naishenkilöä, jotka valikoituivat kurssille helmikuun alussa 2000. Kolme kuukautta opiskeltiin työssä tarvittavia taitoja: puheviestintää, tiimityöskentelyä, tietotekniikkaa, laatua, englantia, ruotsia. Meitä oli pieni ryhmä, joka…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros

/

Call Wavesille korkein AAA-luottoluokitus

Call Waves Solutions Finland Oy:lle on myönnetty toimialansa ainoana yrityksenä korkeimman luottoluokituksen Suomen Vahvimmat Platina -erikoissertifikaatti. Suomen Asiakastieto Oy myöntää käyttöoikeuden Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaattiin yritykselle, jonka riskiluokka on AA+ tai AAA vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna. Tätä luottoluokitusta arvioidaan taloudellisilla tunnusluvuilla, taustatiedoilla ja yrityksen maksukäyttäytymisellä. Call Waves on kuulunut Platina-luokkaan vuodesta 2012. Call Waves on…

Julkaistu kategoriassa: Suomen vahvimmat