Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Millainen on ketterä oppija?

Viime viikolla oli jälleen aika Ketterien voimin huristella Kuopioon! Learn@work-hankkeen kokoontumisajot ovat edenneet puoleen väliin ja päivän teemana oli ketterä oppija. Aiemmin olemme puhuneet paljon organisaatiosta kokonaisuutena, pohtineet yrityksemme osaamisstrategiaa ja miettineet sitten yhdessä tuumin millaisia oppijoita meillä Call Wavesilla on. Edellisessä blogitekstissä toimme esille sen, että teimme kaikkien työntekijöiden kesken oppimistyylitestin, jonka tuloksia tiimeittän purimme.…

Julkaistu kategoriassa: Työpaikasta oppimispaikka

/

Oppimispersoonamme monet muodot

Matkamme Ketterinä jatkuu kohti oppimista jokapäiväisessä työssämme. Kartoitimme Learn@work-hankkeen kautta Ketterästi oppivan organisaation tarpeita ja lähtötilannetta yrityksessämme. Kartoituksen tulosten perusteella ensimmäiseksi pääteemaksi nostimme sen, miten jokainen voisi työssään oppia uutta itselleen parhaiten sopivalla tavalla. Halusimme selvittää millaisia oppimispersoonia meiltä Call Wavesilaisista löytyy. Jokainen Ketterä jalkautui itselleen vieraaseen tiimiin ja teetti tiimissä oppimistyylitestin, jonka tulosten perusteella…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Näin KETTERÄT starttaa matkaan – ja innostaa lisää ketteriä matkaansa

Kuten Riitta kertoi lokakuun blogissaan, starttasimme keväällä matkamme kohti ketterästi oppivaa organisaatiota. Ennen kesälomia laitoimme haun oppimisagentiksi ja hyvien hakemusten joukosta mukaan valikoitui kuusi uteliasta, innostunutta ja rohkeaa pioneeria, joista yksi on Pirjo. Kävimme Pirjon kanssa keskustelua hankkeen alkutaipaleesta ja sen myötä heränneistä ajatuksista. Huomasimme, että meillä on hyvin yhteneväiset ajatukset, vaikka olemme mukana hieman…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Miten asiakaspalvelua kannattaa mitata?

Elämme tietoähkyssä. Kun dataa tulvii päivittäin sisään valtavat määrät eri lähteistä, on löydettävä menetelmät, joilla liiketoimintaa voidaan johtaa kerätyn massadatan avulla. Nykyaikaiset analyysimenetelmät mahdollistavat entistä paremman johtamisen nopean palautteen ja heikkojen signaalien perusteella.   Ryhmittele Klusterointi eli ryvästys on tekniikka, jolla voidaan analysoida tutkimusaineistosta samankaltaisia, mutta toisiinsa liittyviä tapahtumia. Klusteroinnilla tutkimusaineisto voidaan rajata, jotta tutkimusmenetelmä…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Ihanan hersyvä vaihdehenki!

Yhdestä kulmasta kuuluu: ”Varkauden kaupunki vaihde… erikoislääkärien poliklinikka…hetkinen, yhdistän”, toisesta kulmasta: ”Carlson Volttikatu… pieni hetki, yhdistän rakentajapalveluun”, kolmannesta: ”Kotipizza Group, hyvää päivää…”. Puheensorina jatkuu koko päivän, vaihtuen aamuvuorolta iltavuorolle. Kohtaamme päivittäin satoja ihmisiä puhelimitse, autamme heitä, yhdistämme heidät oikeaan palveluun, ja annamme heille hymyn päivään. Kesken kiireisen hetken koko vaihdeporukka purskahtaa hersyvään nauruun. Asta on…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Työelämä

/

Tekoäly työkaverina

Yritysmaailmassa eletään voimakasta tekoälyn ja automaation murrosaikaa. On ennustettu, että vuoteen 2020 saavuttaessa 85% asiakaskohtaamisista hoituu ilman ihmisen avustusta. Joko sinun työkaverisi on chatbot?  Digitalisoitumisen myötä asiakaskanavien ja palvelukokonaisuuden hyvästä hallinnasta on tullut entistä haastavampaa. Asiakkaat odottavat nopeaa ja sujuvaa palvelua jokaisessa kanavassa ja usein ympäri vuorokauden.  Virtuaalinen chat-robotti eli chatbot on yksinkertainen automaatiotyökalu myyntiin,…

Julkaistu kategoriassa: Keinoälyn aikakausi

/

Ketterä oppiminen strategisena menestystekijänä

Erinomaisia asiakaskokemuksia – Tähän kiteytyy meidän toiminta. Erinomaiset asiakaskokemukset edellyttävät intohimoa tekemiseen ja innovointia. Me haluamme innovaatioillamme ja esimerkillämme viedä toimialaamme eteenpäin. Toimiessamme kymmenien asiakkuuksien kanssa, uuden oppiminen on ollut aina keskiössä. Olemme kiitollisia asiakkaillemme, joiden kanssa olemme saaneet kehittää osaamistamme ja vieneet asiakkkuuksia jouhevasti eteenpäin. Olemme kirjanneet strategiseksi painopistealueeksi osaamisen kehittämisen ja olemme lähteneet…

Julkaistu kategoriassa: Nuoret töihin,Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Call Wavesin koko osakekanta on siirtynyt Omniservices BPO Oy:lle

Omniservices BPO Oy on ostanut asiakaspalvelutalo Call Waves Solutions Finland Oy:n koko osakekannan 9.10.2019 päivätyllä osakekaupalla. Myyjäosapuolina ovat Varkauden kaupungin omistama elinkeinoyhtiö Navitas Kehitys Oy sekä Call Wavesin toimitusjohtaja Riitta Toivanen. Yritysjärjestelyllä Call Waves vahvistaa asemaansa alan valtakunnallisena suunnannäyttäjänä sekä luotettuna palvelujen tuottajana ja kehittäjänä. Uuden omistajan mukaan kauppa tukee Call Wavesin voimakasta kasvutarinaa sekä…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Merkityksellinen (työ)elämä 23.10.2019

Milloin olet viimeksi pysähtynyt ajattelemaan työn mielekkyyttä ja onnellisuutta? Haluaisitko löytää uuden näkökulman työssä? Kenties uuden työtehtävän? Tiedätkö mistä saat energiaa? Call Waves Solutions Finland Oy järjestää keskiviikkona 23.10.2019 kaikille avoimen luento- ja keskustelutilaisuuden teemalla työn merkityksellisyys. Maksuton tilaisuus järjestetään Keskuskonttorilla (Taipaleentie 15, Varkaus) klo 13–15. Call Wavesin asiakkuusjohtaja ja mindset-valmentaja Johanna Kemppinen johdattaa kuulijan…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros

/

Brändimme, kirkkaaksi hiottuna

Me Call Wavesilla olemme tehneet brändin kirkastustyötä keväästä saakka. Yrityksemme on kasvanut kahdessakymmenessä vuodessa Call Centeristä asiakaskokemuksen syväasiantuntijaksi ja palveluratkaisujen kehittäjäksi. Voimakkaan kasvun myötä halusimme kirkastaa brändimme identiteetin paitsi asiakkaillemme, myös itsellemme. Nyt ydinosaamisemme näkyy ja kuuluu kirkkaampana. Koska asiakkaat tekevät kasvun Pyyhimme vanhasta brändistämme pölyt tuoreuttamalla identiteettimme tähän päivään. Sanoitimme Call Wavesille mission ja…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia