Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Korona-epidemiaan varautuminen

Asiakastiedote 12.3.2020 Arvoisa asiakkaamme Tammikuussa maailmalla alkanut ja Suomessakin helmikuun lopulla alkanut epidemian laajeneminen hallitsee päivittäisiä uutisia. WHO on julkistanut COVID19 epidemian pandemiaksi 11.3.2020. Tämän takia Callwavesilla on otettu käyttöön koronavirustilanteeseen ja varotoimenpiteisiin liittyviä ohjeistuksia. Tuotamme palveluja asiakkaillemme ja olemme valmistautuneet tilanteeseen Suomessa, ja seuraamme tilannetta suojataksemme henkilöstöämme, asiakkaitamme sekä liiketoimintamme jatkuvuutta. Seuraamme ja toteutamme…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Call Wavesin uusi toimitusjohtaja KTM Piia Puotinen

Call Waves Solutions Finland Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi hallitus on valinnut KTM Piia Puotisen Varkaudesta. Piia aloittaa tehtävässään 9.3.2020 ja hänen toimipaikkansa on Varkaus. Aikaisempi Call Wavesin pitkäaikainen toimitusjohtaja ja yksi perustajista Riitta Toivanen jää eläkkeelle. Piialla vahva kokemus yritystoiminnasta KTM Piia Puotinen siirtyy tehtävään Wäläkky Keski-Savon Uusyrityskeskus ry:n toimitusjohtajan tehtävästä. Piia on toiminut yrityskehittämisen parissa…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Millainen on ketterä oppija?

Viime viikolla oli jälleen aika Ketterien voimin huristella Kuopioon! Learn@work-hankkeen kokoontumisajot ovat edenneet puoleen väliin ja päivän teemana oli ketterä oppija. Aiemmin olemme puhuneet paljon organisaatiosta kokonaisuutena, pohtineet yrityksemme osaamisstrategiaa ja miettineet sitten yhdessä tuumin millaisia oppijoita meillä Call Wavesilla on. Edellisessä blogitekstissä toimme esille sen, että teimme kaikkien työntekijöiden kesken oppimistyylitestin, jonka tuloksia tiimeittän purimme.…

Julkaistu kategoriassa: Työpaikasta oppimispaikka

/

Oppimispersoonamme monet muodot

Matkamme Ketterinä jatkuu kohti oppimista jokapäiväisessä työssämme. Kartoitimme Learn@work-hankkeen kautta Ketterästi oppivan organisaation tarpeita ja lähtötilannetta yrityksessämme. Kartoituksen tulosten perusteella ensimmäiseksi pääteemaksi nostimme sen, miten jokainen voisi työssään oppia uutta itselleen parhaiten sopivalla tavalla. Halusimme selvittää millaisia oppimispersoonia meiltä Call Wavesilaisista löytyy. Jokainen Ketterä jalkautui itselleen vieraaseen tiimiin ja teetti tiimissä oppimistyylitestin, jonka tulosten perusteella…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Näin KETTERÄT starttaa matkaan – ja innostaa lisää ketteriä matkaansa

Kuten Riitta kertoi lokakuun blogissaan, starttasimme keväällä matkamme kohti ketterästi oppivaa organisaatiota. Ennen kesälomia laitoimme haun oppimisagentiksi ja hyvien hakemusten joukosta mukaan valikoitui kuusi uteliasta, innostunutta ja rohkeaa pioneeria, joista yksi on Pirjo. Kävimme Pirjon kanssa keskustelua hankkeen alkutaipaleesta ja sen myötä heränneistä ajatuksista. Huomasimme, että meillä on hyvin yhteneväiset ajatukset, vaikka olemme mukana hieman…

Julkaistu kategoriassa: Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Miten asiakaspalvelua kannattaa mitata?

Elämme tietoähkyssä. Kun dataa tulvii päivittäin sisään valtavat määrät eri lähteistä, on löydettävä menetelmät, joilla liiketoimintaa voidaan johtaa kerätyn massadatan avulla. Nykyaikaiset analyysimenetelmät mahdollistavat entistä paremman johtamisen nopean palautteen ja heikkojen signaalien perusteella.   Ryhmittele Klusterointi eli ryvästys on tekniikka, jolla voidaan analysoida tutkimusaineistosta samankaltaisia, mutta toisiinsa liittyviä tapahtumia. Klusteroinnilla tutkimusaineisto voidaan rajata, jotta tutkimusmenetelmä…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Ihanan hersyvä vaihdehenki!

Yhdestä kulmasta kuuluu: ”Varkauden kaupunki vaihde… erikoislääkärien poliklinikka…hetkinen, yhdistän”, toisesta kulmasta: ”Carlson Volttikatu… pieni hetki, yhdistän rakentajapalveluun”, kolmannesta: ”Kotipizza Group, hyvää päivää…”. Puheensorina jatkuu koko päivän, vaihtuen aamuvuorolta iltavuorolle. Kohtaamme päivittäin satoja ihmisiä puhelimitse, autamme heitä, yhdistämme heidät oikeaan palveluun, ja annamme heille hymyn päivään. Kesken kiireisen hetken koko vaihdeporukka purskahtaa hersyvään nauruun. Asta on…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Työelämä

/

Tekoäly työkaverina

Yritysmaailmassa eletään voimakasta tekoälyn ja automaation murrosaikaa. On ennustettu, että vuoteen 2020 saavuttaessa 85% asiakaskohtaamisista hoituu ilman ihmisen avustusta. Joko sinun työkaverisi on chatbot?  Digitalisoitumisen myötä asiakaskanavien ja palvelukokonaisuuden hyvästä hallinnasta on tullut entistä haastavampaa. Asiakkaat odottavat nopeaa ja sujuvaa palvelua jokaisessa kanavassa ja usein ympäri vuorokauden.  Virtuaalinen chat-robotti eli chatbot on yksinkertainen automaatiotyökalu myyntiin,…

Julkaistu kategoriassa: Keinoälyn aikakausi

/

Ketterä oppiminen strategisena menestystekijänä

Erinomaisia asiakaskokemuksia – Tähän kiteytyy meidän toiminta. Erinomaiset asiakaskokemukset edellyttävät intohimoa tekemiseen ja innovointia. Me haluamme innovaatioillamme ja esimerkillämme viedä toimialaamme eteenpäin. Toimiessamme kymmenien asiakkuuksien kanssa, uuden oppiminen on ollut aina keskiössä. Olemme kiitollisia asiakkaillemme, joiden kanssa olemme saaneet kehittää osaamistamme ja vieneet asiakkkuuksia jouhevasti eteenpäin. Olemme kirjanneet strategiseksi painopistealueeksi osaamisen kehittämisen ja olemme lähteneet…

Julkaistu kategoriassa: Nuoret töihin,Työelämä,Työelämän murros,Työpaikasta oppimispaikka

/

Call Wavesin koko osakekanta on siirtynyt Omniservices BPO Oy:lle

Omniservices BPO Oy on ostanut asiakaspalvelutalo Call Waves Solutions Finland Oy:n koko osakekannan 9.10.2019 päivätyllä osakekaupalla. Myyjäosapuolina ovat Varkauden kaupungin omistama elinkeinoyhtiö Navitas Kehitys Oy sekä Call Wavesin toimitusjohtaja Riitta Toivanen. Yritysjärjestelyllä Call Waves vahvistaa asemaansa alan valtakunnallisena suunnannäyttäjänä sekä luotettuna palvelujen tuottajana ja kehittäjänä. Uuden omistajan mukaan kauppa tukee Call Wavesin voimakasta kasvutarinaa sekä…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet