Huippusuosittu webinaarimme ”WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana” (esityspäivä 27.5.2021) on nyt katsottavissa myös tallenteena osoitteessa Wave-webinaari: WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana Oppia.fi – Oppimisen verkkokauppa (kirjautuminen sivun alalaidassa).

Miksi WhatsApp on tärkeä ja miten hyödynnät sitä asiakaspalvelukanavana?

WhatsApp mahdollistaa täysin uudenlaisten asiakaskohtaamisten rajapinnan. Asiakaspalvelujärjestelmään integroidun WhatsApp palvelukanavan avulla voimme tavoittaa yli kolme miljoonaa WhatsAppia käyttävää suomalaista ja tarjota heille nykyajan vaatimukset täyttävän asiakaskokemuksen.

Tästä uudesta asiointimahdollisuudesta Call Wavesin Marjut Huhtala ja Miika Mäkinen kertovat webinaarissamme. Lisäksi mukana on case-puhujana Suomen Euromaster Oy:n operatiivinen johtaja Juha-Pekka Mäkinen. WhatsApp on asiakaspalvelun tulevaisuus sen henkilökohtaisuuden, helppokäyttöisyyden, reaaliaikaisuuden ja luotettavuuden takia.

Ohjelmassa

  • Kuulet, miksi WhatsApp on tärkeä.
  • Saat tiedon, miten hyödynnät sitä asiakaspalvelukanavana osana asiakkuusympäristöäsi.
  • Case Suomen Euromaster Oy:n käytännön kokemuksista kertomassa Juha-Pekka Mäkinen

Ota rohkeasti yhteyttä vaikkapa alla olevan WhatsApp linkin kautta niin esittelemme kanavan käyttöä käytännössä tai vaihtoehtoisesti cwsales@callwaves.fi.


Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi