Kuluerä vai rahasampo?
Sinä valitset.

Ulkoistettu asiakaspalvelumme on kustannustehokas ja helppo tapa luoda kannattamattomasta toiminnasta tuottavaa.

Tuottavaa ja tuloksellista asiakaspalvelua

Asiakaspalvelu vaatii digitalisoituneessa maailmassa monialaista erikoisosaamista. Suurimmat haasteet asiakaspalvelun toteuttamisen kannalta ovat odotettujen palveluaikojen ja -tapojen laajentuminen sekä asiakkaiden vaatimustason kasvu. Asiakkaat odottavat nopeaa ja sujuvaa palvelua usein ympäri vuorokauden. Myös palvelukanavien määrä on kasvanut ja alan teknologia kehittyy harppauksin.

Niin, maailma muuttuu ja tekniikka kehittyy huimaa tahtia, mutta sinun ei tarvitse kantaa siitä huolta. Meillä on osaaminen, välineet ja aika – kaikki mitä hyvään palveluun ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen tarvitset tänään ja huomenna.

Erinomaisia asiakaskohtaamisia kaikissa kanavissa 


Palvelumme laatu perustuu ymmärrykseen, osaamiseen ja haluun olla toimialamme parhaita. Asioipa asiakkaasi keinoälyn tukemana ongelmia ratkovan asiakaspalvelurobotin tai työntekijämme kanssa, uskallamme luvata, että palvelumme on parempaa kuin perusbulkki. Kustomoimme asiakaspalvelumme aina yrityksesi brändin ja arvojen mukaiseksi.

Meillä asiakkaitasi palvelee hyväntuulinen, tehtäväänsä koulutettu ja sitoutunut tiimi. Myynti on niin ikään konseptoitu saumattomaksi osaksi palveluamme. Panostamme asiakastarpeen ymmärtämiseen, asiakkaan kuunteluun ja miellyttävään asiakaskokemukseen haastavissakin tilanteissa.


Jatkuvasti kehittyvää ja innovatiivista asiakaspalvelua 


Asiantuntijamme suunnittelevat yhteistyössä kanssasi yrityksesi prosesseihin sopivan asiakaspalvelun tarpeesi mukaan joko osaratkaisuna tai kokonaispalveluna. Olemme tuotteistaneet myös eri toimialoille valmiita palvelupaketteja, joissa alan erityisvaatimukset ja standardit on otettu huomioon. Vahvan toimialaosaamisemme ja kokemuksen myötä taivumme moneen! 

Seuraamme tuottamamme asiakaspalvelun laatua säännöllisesti, jotta voimme jatkuvasti parantaa myyntitehoamme ja tuloksellisuutta. Yhdessä suunnitellut stepit liiketoiminnassa sekä asiakaspalveluennusteet hyvällä yhteistyöllä ovat tuottaneet asiakkaillemme erinomaista tulosta.

Asiakaspalvelun kustannustehokkuutta seuraamme yksilö- ja tiimitasolla. Palvelulle asetamme keskeiset tavoitteet (mm. SLA, myynti, vasteajat), joiden toteutumista valvomme reaaliaikaisesti poikkeamiin heti reagoiden.

Asiakaspalvelun ammattilaiset ja luotettavat, teknologialtaan nykyaikaiset alustat ovat palvelujemme kulmakiviä. Lisäämme palvelumme tehokkuutta myös RPA, tekoäly ja Bot-ratkaisuilla. Esimerkiksi toistuvat rutiinitoimet voimme ohjata virtuaaliagentin tehtäväksi.

Asiakaspalvelu myynnillisellä otteella

Me teemme asiakaspalvelua sekä tuottavasti että erinomaisen laadukkaasti. Huolehdimme puolestasi asiakasyhteydenotoista ja asiakasneuvonnasta myyntiäsi tukevalla otteella kaikissa kanavissa: chatissa, somessa, puhelimessa, viestitse. Kehitämme myös palvelukanavia, digitalisoimme ja automatisoimme palveluita, jotta kohtaamme asiakkaasi tehokkaasti oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Kysy lisää >>

Monikanavainen asiakaspalvelu

Me huolehdimme, että olet siellä, missä asiakkaasikin. Hyvin toteutettuna monikanavaisessa asiakaspalvelussa tieto myös kulkee saumattomasti eri kanavien välillä. Asiakaspalvelijalla, myyjällä tai markkinoijalla on aina käytössään asiakkaan historia – otti hän sitten yhteyttä minkä tahansa kanavan kautta.
Kysy lisää >>

Myynnin kasvattaminen

Ulkoistettu myyntityö voi olla tehokas osa yrityksesi kokonaisvaltaista markkinointia. Asiantuntemuksemme painottuu erityisesti rahoitus-, vakuutus-, energia- ja rakennusaloille. Ammattitaitoiset myyjämme ja modernit järjestelmät takaavat tuloksellisen asiakaskontaktoinnin ja siten myyntisi varman kasvun. Hoidamme ajanvaraukset, buukkaukset ja myyntikampanjat tyylillä ja hyvällä tuulella asiakaskuntaasi kasvattaen ja asiakastyytyväisyyttäsi vahvistaen.
Kysy lisää >>

Tukea verkkokaupan hallintaan

Onko verkkokauppasi asiakaspalvelu 24/7 valmiina auttamaan asiakastasi ostopäätöksessä? Anna meidän seurata ostoskoriasi verkkokaupassasi ja varmistaa chatin avulla, että kauppa todella tapahtuu. Autamme sinua myös esim. myyntireskontran ja muiden verkkokaupan päivittäisten rutiinien hallinnassa.
Kysy lisää >>

24/7 asiakaspalvelu aina asiakkaasi käytössä

Unohda jo virastoaika! Digiaikana asiakkaasi odottavat palvelua vuorokauden ympäri ilman jonoja. Asiakaspalvelua täytyy tehdä siellä missä asiakkaat ovat, eikä asiakkailla ole aikaa tai halua odottaa vastauksia vaikkapa viikonlopun yli. Me palvelemme asiakkaitasi oikeissa kanavissa 24/7.
Kysy lisää >>

Asiakaspalvelun ja markkinoinnin tukipalvelut

Tarvitsitpa apua laskutuksessa tai myyntireskontran hoidossa, teknisen asiakastuen toteuttamisessa (Helpdesk), verkkokaupan pyörittämisessä, sosiaalisen median monitoroinnista tai vaikkapa asiakaspalautteen käsittelyssä, olemme apunasi. Huolehdimme kokonaisvaltaisesti toimistosi taustarutiineista tehokkaasti ja sovitussa ajassa – ja asiakkaasi kiittävät
Kysy lisää >>




Pitkällä matkalla seuralla on merkitystä

Call Waves on asiakkailleen sitoutunut pitkän matkan kumppani, joka auttaa heitä valloittamaan ihmiset ja markkinat sekä uudistumaan kannattavasti.

Olemme tukeneet useita tunnettuja asiakkaitamme arjen haasteissa ja vaativissa kehityshankkeissa erinomaisin tuloksin jo vuodesta 2000 lähtien.

Kiinnostuitko? Pyydä tarjous!