
Sortter Oy: Toimiva yhteistyö takaa parhaan tuloksen
Lainavertailupalvelua tarjoava Sortter Oy ja Call Waves Solutions Finland Oy ovat tehneet yhteistyötä siitä asti, kun Sortter aloitti toimintansa 2019. Call Waves vastaa Sortterin asiakaspalvelusta.

Oy Carlson: Monikanavaisella palveluratkaisulla tehokkuutta verkkokauppaan
Perinteikäs rautakaupan ja kodintavaran perheyritys Oy Carlson laajensi vuonna 2017 kivijalasta verkkokauppaan vastatakseen entistä paremmin asiakkaiden muuttuneisiin tottumuksiin. Call Waves auttoi nostamaan asiakaspalvelun uuudelle monikanavaiselle tasolle teknologialla, alustoilla ja assistenteilla.
Lue lisää ›

Kymenlaakson Sähkö Oy: Suoraviivaista asiakaspalvelua ruuhkankin keskellä
Kymenlaakson Sähkö Oy ulkoisti puhelinpalvelun ylivuotopalveluna Call Wavesille selviytyäkseen ennalta-arvaamattomista asiakaspalvelujonoista. Hyvin suunniteltu ja toteutettu palveluratkaisu höystettynä chatilla on typistänyt jonotusaikaa ruuhkahuippuina sekä parantanut asiakastyytyväisyyttä.
Lue lisää ›

Audmet Oy: Tilauspalvelun asiakastuki purkaa ruuhkia ja nopeuttaa asiointia
Suomen suurin kuulonhuollon tuotteita ja palveluja tarjoava asiantuntijayritys Audmet Oy vastasi pitkiin asiakaspalvelujonoihin siirtämällä tilauspalvelun kokonaan Call Wavesin toimialaosaajille keväällä 2018. Ketterällä konseptilla kukistettiin puhelupiikit ja nostettiin asiakaselämys kaiken edelle. Samalla huomattiin, että tyytyväinen asiakas usein myös ostaa uudelleen.
Lue lisää ›

Kotipizza Oy: Myynnillistä asiakaspalvelua toimialan aallonharjalla
Valtakunnan vastuullisimman ravintolaketjun pizzatilaukset ohjautuvat Call Wavesin agenteille, jotka palvelevat asiakkaita ilolla aina alkutervehdyksestä tilauksen loppuunsaattamiseen. Erinomainen asiakaskokemus on yhdistelmä tunneälyä ja taitoa tarttua kaupan mahdollisuuteen.
Lue lisää ›

Menevä Oy: Taksikyytien tilauspalvelussa tunneäly voittaa tekoälyn
Valtakunnallinen taksipalvelu Menevä Oy on kasvanut voimakkaasti taksialan murroksessa. Yhtiö tarvitsi kasvavaan tilausliikenteeseen ja Kela-taksikyytien välitykseen rinnalleen vahvan kumppanin – sellaisen, joka tuntee toimialan kuin omat taskunsa.
Lue lisää ›

Veljekset Halonen Oy: Monikanavainen asiakaspalvelu yhdistää verkkokaupan ja kivijalan
Muotitavarataloketju Halonen perusti verkkokaupan myymäläverkostonsa rinnalle ja siirtyi samalla keskitettyyn monikanavaiseen asiakaspalveluun. Saumaton ja yhtenäinen asiakaskokemus syntyy verkkokaupan, kivijalan, mobiilin ja asiakaspalvelukeskuksen yhdistelmällä.
Lue lisää ›

Käännämme tuotoksi sen minkä olet tottunut ajattelemaan kuluna.
Call Waves on asiakaspalvelun ja myynnin tehokas toteuttaja sekä innovatiivinen kehittäjäkumppani. Uskomme laadukkaisiin kohtaamisiin – kasvokkain ja digitaalisina sykäyksinä.
Tavoitteenamme on, että meihin sijoitettu raha palaa asiakkaalle kolminkertaisena takaisin.
