Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Ulkoistettu asiakaspalvelu – kuluerä vai rahasampo?

Ulkoistettu asiakaspalvelu on yleisempää, kuin monet yritykset tai erityisesti kuluttajat ajattelevat. Useiden isojenkin yritysten asiakaspalvelu ei välttämättä ole yrityksen ”oma”, mutta onko sillä lopulta asiakaspalvelussa asioivan kannalta väliä? – Ei, mikäli palvelu toimii moitteettomasti kerta toisensa jälkeen. Mikä ulkoistetussa asiakaspalvelussa sitten arveluttaa? Usein ennakkoluulot juontavat juurensa siitä ajatuksesta, että voiko jonkun toisen organisaation asiakaspalvelija hoitaa…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Ulkoistetun asiakaspalvelun takana laaja-alaista osaamista — Luo perustan kestävälle liiketoiminnalle

Yksi Call Wavesin keskeisimmistä palveluista on ulkoistettu asiakaspalvelu. Ulkoistettu asiakaspalvelu vaatii nykypäivän digitalisoituneessa maailmassa laaja-alaista erikoisosaamista. Toteutamme asiakaspalvelua monelle eri alalle, joista hyvänä esimerkkinä toimii kiinteistö- ja asumispalveluiden ala. Call Wavesilla on oma asumisen palveluiden tiimi, joka toimii ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Tiimimme hoitaa kiinteistöalan asiakaspalvelua hyvin laajalla skaalalla. Asiakaspalveluun kuuluu muun muassa huoltopyynnöistä,…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Työelämä

/

Tukea ja tehokkuutta verkkokaupan asiakaspalveluun ja hallintaan ulkoistamisen avulla 

Yksi keskeisistä kohdetoimialoistamme on verkkokauppa ja olemme tehneet yhteistyötä erilaisten verkkokauppojen kanssa koko pitkän historiamme ajan. Olemme siis olleet verkkokauppojen kehityksessä mukana jo yli 20 vuotta! Alussa verkkokaupat eivät olleet verkkokauppoja, vaan puhtaita postimyyntiyrityksiä. Vuosien varrella nämä yritykset ovat kehittyneet nykypäivänä tuntemiksemme verkkokaupoiksi. Verkkokaupan moniosaaja kulisseissa ja niiden takana Teemme verkkokauppojen kanssa monenlaista yhteistyötä. Asiakaskuntamme…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Asiakaspalvelun trendit 2024  

Asiakaspalvelua on ollut niin kauan kuin on ollut yrityksiä, tuotteita ja palveluita, sekä niiden hankkijoita – asiakkaita. Asiakaspalvelu on ollut murroksessa monta kertaa ja se kehittyy jatkuvasti trendien mukana. Miltä sitten näyttää asiakaspalvelu vuonna 2024? Minkälaisia asioita yritysten tulisi ottaa huomioon menestyäkseen asiakkaiden kohtaamisessa? Mitä asiakkaat odottavat palvelulta? Näihin kysymyksiin pureudutaan seuraavaksi, kun esittelemme vuoden…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Tiedote: Call Wavesin organisaatiorakenne ja johtoryhmän kokoonpano on päivittynyt

TIEDOTE 24.10.2023   Call Wavesin organisaatiorakenne ja johtoryhmän kokoonpano on päivittynyt. Yrityksessä tehdyt muutokset liittyvät sekä pitkäjänteiseen palvelutoiminnan kehittämiseen että yrityksen strategisiin tavoitteisiin.    Johtoryhmän kokoonpano   Veera Immonen on aloittanut Head of HR:nä ja Miika Mäkinen Head of Digital Developmentina johtoryhmässä 1.9.2023 alkaen. Veera Immonen on aiemmin vastannut johtoryhmätasolla sisäisten prosessien kehittämisestä. Miika Mäkinen on vastannut…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet

/

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Kuinka mitata asiakaskokemusta ja sen kehitystä? Asiakaskokemus on noussut yhdeksi liiketoiminnan keskeisimmistä menestystekijöistä. Yritysten on tärkeää ymmärtää, miten asiakkaat kokevat heidän tuotteensa tai palvelunsa, voidakseen tarjota parempaa ja yksilöllisempää palvelua. Mutta miten voimme mitata ja arvioida asiakaskokemusta? Tässä blogitekstissä tarkastellaan yleisimpiä erilaisia mittareita ja menetelmiä asiakaskokemuksen mittaamiseen. NPS (Net Promoter Score) Net Promoter Score (NPS)…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Kohti entistäkin parempaa asiakaskokemusta!

Nykyiset vahvuudet ja haasteet Jotta voitte lähetä luotsaamaan organisaatiotanne kohti entistä parempaa asiakaskokemusta, on hyvä pysähtyä hetkeksi nykytilanteen äärelle. Mikä toimii ja mikä kaipaa muutosta? Tukevatko nykyiset prosessit ja käytännöt strategiaanne, arvojanne ja sitä, kuinka haluatte asiakkaillenne näyttäytyä?   Tässä kohtaa on myös hyvä kirkastaa organisaationne kohderyhmät ja selvittää mitä juuri teidän asiakkaanne kaipaavat palvelulta…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Uusi konsepti tuo kaikki sähköön liittyvät asiat yhdelle luukulle

Call Waves ja Elvera rakensivat yhdessä asiakaspalvelukonseptin verkkoyhtiöille Call Waves Solutions Finland Oy ja Elvera Oy ovat rakentaneet energia-alalle uudenlaisen asiakaspalvelukonseptin. Uudessa palvelumallissa yhdistyvät Call Wavesin vahva osaaminen asiakaspalvelusta sekä Elveran tekninen asiantuntijuus. Call Wavesilla on yli 15 vuoden kokemus energia-alan asiakaspalveluista. Elvera on puolestaan yksi Suomen suurimpia ja monipuolisimpia verkosto- ja infrapalveluiden tuottajia Suomessa.…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet,Työelämän murros

/

Helsingin tiimi on jatkanut vahvistumistaan Tatja Kekaraisen liityttyä joukkoon

Vuonna 2020 Helsingin Vallillaan avattu toimipiste jatkaa hyvin alkanutta kasvuaan. Syyskuun 2022 alussa myyntitiimissä on aloittanut Senior Consultant Tatja Kekarainen. Kysyimme Tatjan mietteitä, kun takana on muutama kuukausi Call Wavesilla. Kuka olet? Moikka, olen Tatja ja asun perheeni kanssa Espoossa. Koulutukseni olen saanut taloushallinnon puolelle, mutta nopeasti huomasin, että viihdyn paremmin ihmisten, kuin Exceleiden kanssa.…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet

/

Kallistunut sähkö toi kysyntäpiikin Call Wavesin asiakaspalveluun

Sähkön raju hinnankorotus on tuonut kiireitä Call Waves Solutions Finland Oy:n asiakaspalvelun. Jonotusajat ovat kasvaneet suosituimpina palveluaikoina. Call Wavesin asiakkaana on kymmenkunta valtakunnallista ja paikallista energia-alan verkko- sekä myyntiyhtiötä, joiden asiakasmäärät ovat yhteensä miljoonaluokkaa. ”Suuria sähkölaskuja pelkäävät ihmiset soittavat nyt paniikissa ihan mihin tahansa asiakaspalvelunumeroon, jos ensimmäiseen numeroon ei heti vastata. Se ei kannata, sillä…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet,Työelämä,Työelämän murros