Miten asiakassuhdetta kehitetään? Entäpä vuorovaikutustaitoja? Ilmoittaudu mukaan webinaareihimme!

Call Wavesin touko-kesäkuun webinaareissamme paneudutaan muun muassa vuorovaikutustaitoihin asiakaskohtaamisessa sekä asiakassuhteen kehittämiseen ja asiakkaan sitouttamiseen. 

Tänä päivänä puhutaan paljon asiakaskokemuksesta sekä sen mittaamisesta. Asiakas on yrityksen tärkein avainhenkilö, mutta asiakkaan sitouttaminen vaatii työtä. Miten asiakaskokemusta ja asiakassuhdetta kehitetään? Mitkä ovat sellaisia tekijöitä, jotka saavat asiakkaan sitoutumaan yritykseen? Senior Consultimme Marjut Huhtala ja Taisto Vartiainen puhuvat toukokuun webinaarissamme 17.5.2018 asiakassuhteen kehittämisestä. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täältä!

Kesäkuun webinaarissamme puhutaan vuorovaikutuksesta asiakaspalvelussa. Monet rutiinityöt automatisoituvat ja siirtyvät koneiden hoidettavaksi. Inhimillisessä vuorovaikutuksessa ihminen kuitenkin hakkaa koneet täysin, joten teknologian kehityksen myötä vuorovaikutustaitojen merkitys työelämässä vain korostuu. Vuorovaikutustaidot ratkaisevat usein asiakaskokemuksen onnistumisen tai epäonnistumisen. Miten niitä voi kehittää? Millaisten työkalujen avulla omaa ja toisten tapaa olla vuorovaikutuksessa voi ymmärtää paremmin? Muun muassa näistä asioista keskustellaan Head of Customer Operations Johanna Kemppisen vetämässä webinaarissamme 1.6.2018. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täältä!

 

Onko sinulla kysyttävää webinaarin aiheesta?

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of