
Olemme uudistaneet organisaatiotamme. Johtoryhmässä Customer Operations ja Human Resources on vastuualueina yhdistetty ja siitä vastaa Head of Operations & HR Riitta Hänninen.
Johtoryhmän alaisuuteen on perustettu kaksi uutta toimenkuvaa. Tehtäviin on nimitetty Customer Operations Manager Marjo Markkanen, vastuualueenaan reaaliaikainen palveluohjaus ja palvelutoiminnan organisointi asiakaslupaustemme mukaisesti. Myös nimetyt asiakasvastuut säilyvät osana toimenkuvaa.
HR Specialist Veera Immonen vastaa jatkossa organisaatiomme rekrytoinnista ja henkilöstön osaamisen kehittämisestä sekä osallistuu toisena avainhenkilönä menossa olevaan kehittämishankkeeseen organisaation prosessien kehittämiseksi.
Toimenkuvissa ja tehtävänimikkeissä on tehty myös seuraavia muutoksia, Quality Manager Marja Kiviniemi vastaa johtoryhmän alaisuudessa organisaation laatujärjestelmän kehittämisestä. Menossa olevan kaksivuotisen kehittämishankkeen tavoitteena on muun muassa ISO-sertifiointi ja contact center –toimialan hyvien käytäntöjen kehittäminen yrityksessä.
Key Account Manager Marjut Huhtala vastaa toimialansa uusmyynnin lisäksi nimetyistä asiakkuuksista Energa-sektorilla sekä kyseisten asiakkuuksien palvelukokonaisuuden kehittämisestä.
Miika Huovinen on nimitetty Supervisoriksi liikenteen palveluihin.