
Tavoitteena saumaton, helppo ja ohjaava kauppapaikka
– Nykyään asiakkaat haluavat palvelua myös verkossa. Verkkokauppamme toimii myös kivijalkamyymälöiden katalogina, joten nämä kaksi kaupan muotoa tukevat hyvin toisiaan, kertoo Oy Carlsonin verkkokauppapäällikkö Carita Tuunala.
Digiajan asiakas ei tunne virka-ajan käsitettä, vaan odottaa saumatonta ja vaivatonta palvelua nopeasti, ajankohdasta riippumatta.
– Koska meille asiakas on aina kaiken keskiössä, tarvitsimme ratkaisun, joka tukee ja tehostaa meidän verkkoasiakaspalvelua kokonaisvaltaisesti, kuvailee Tuunala digitaalisen kaupan asiakaspalvelulle asetettuja tavoitteita.
Tukea verkkokaupan hallintaan
Oy Carlson valitsi Call Wavesin kumppanikseen syväosaamisen, kokonaisratkaisun ja aiemman yhteistyön pohjalta.
– Puhelinvaihteemme on ollut Call Wavesilla jo pitkään ja olemme olleet sen hoitamiseen erittäin tyytyväisiä. Call Wavesilla on myös aiempaa kokemusta verkkokaupan asiakaspalvelusta, Tuunala perustelee.
Verkkokaupan asiakaspalvelua tuettiin tehostavalla teknologialla ja asiakaspalvelun lisäkäsillä. Carlsonin verkkokauppaan rakennettiin asiakaspalvelukokonaisuus, jossa asiakasta palvellaan monikanavaisesti – puhelimitse, sähköpostitse ja viimeisimpänä chatin kautta viikon jokaisena päivänä. Asiakkaita autetaan muun muassa verkkokaupan asioinnissa, tilausten tekemisessä sekä Carlsonin kanta-asiakasohjelmaan liittyvissä asioissa.
Menestyksekästä yhteistyötä
Oy Carlson on tyytyväinen yhteistyössä syntyneeseen palveluratkaisuun.
– Asiakaskokemuksen parantaminen ja verkkokauppa-asioinnin helpottaminen on kehittämisen keskiössä. Call Wavesin tuottaman palvelun ansiosta asiakkaidemme verkkoasiointi on selkeää ja sujuvaa, ja asiakaspalvelun tavoittaa nopeasti myös virka-ajan ulkopuolella. Olemme olleet todella tyytyväisiä yhteistyöhön ammattitaitoisen ja luotettavan kumppanin kanssa, Tuunala tiivistää.

Tukea verkkokaupan hallintaan
Onko verkkokauppasi asiakaspalvelu 24/7 valmiina auttamaan asiakastasi ostopäätöksessä? Anna meidän seurata ostoskoriasi verkkokaupassasi ja varmistaa chatin avulla, että kauppa todella tapahtuu. Autamme sinua myös esim. myyntireskontran ja muiden verkkokaupan päivittäisten rutiinien hallinnassa.