Ulkoistetun asiakaspalvelun ostajan opas

 

Uskomme laadukkaisiin kohtaamisiin ihmisten välillä – tapahtuipa se kasvokkain tai digitaalisina sykäyksinä.

Tavoitteenamme on tuottaa palveluihimme sijoittamasi raha yrityksellesi kolminkertaisena takaisin.

 

Laita palvelukokonaisuutesi tuottamaan

Asiakkaallemme asiakaspalvelun ulkoistaminen kannattaa, sillä tuotamme hänelle jokaista hänen palvelustamme maksamaansa euroa kohti kolme euroa.

Tähän pääsemme valitsemalla tehokkaan kokonaisuuden erilaisia toimintoja, jotka osaavat ammattilaisemme toteuttavat joustavasti tilanteet huomioiden. Asiakaspalvelun ohessa voimme tehdä asiakkaiden kontaktointia, hoitaa laskutusta tai toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyitä, eikä aikaa kulu hukkaan odotellessa. Myös myynnillisyyden huomioimme jokaisessa asiakaskohtaamisessa, samoin kuin erinomaisen asiakaskokemuksen.

Kirjoitimme avuksesi oppaan, johon tiivistimme ulkoistetun palvelumme tärkeimmät kulmakivet: kustannustehokkuus, asiakaskokemus ja myynnillisyys. Lue, mistä palvelumme koostuu ja miten voimme tehostaa yrityksesi toimintoja!

Pyydä tarjous ulkoistetusta asiakaspalvelusta!