Omnichannel Erinomainen asiakaskokemus – 5 näkökulmaa

 

Yritykset tarvitsevat sitoutuneita asiakkaita. Sitoutuneet asiakkaat ostavat uudelleen ja uudelleen. Omnichannel helpottaa asiakkaan asiointia, ja mikä tärkeintä, auttaa asiakasta tekemään ostopäätöksen – jopa nopeasti. Ostoikku- noita on koko ajan auki. Kannattaa olla eturivissä hyödyntämässä kaupat.

Omnichannel tarjoaa asiakkaalle saumattoman asiakaskokemuksen eri kanavien
välillä. Tällöin kanavat eivät ole ristiriidassa keskenään laadultaan tai sisällöltään. Asiakas saa saman kokemuksen kanavasta riippumatta. Sama asiakas myös tunnistetaan eri kanavissa aina kun mahdollista, jolloin asiakaspalvelusta saadaan yksilöllistä ja henkilökohtaista.

Haluatko tietää lisää?