Blogi

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

/

Call Waves Suomen Vahvimmissa jo kymmenettä vuotta

Call Wavesille on myönnetty Suomen Vahvimmat Platina –sertifikaatti 2012-2021. Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti myönnetään yritykselle, jonka luottoluokitus on ollut korkeimmassa luokassa (AA+ tai AAA) vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna.   Yritys on saavuttanut korkean Rating Alfa –luottoluokituksen mainittuina vuosin. Luokitus on merkki yrityksen pitkäaikaisista, erinomaisista taloudellisista tunnusluvuista, positiivisista taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Luokituksen myöntää Suomen Asiakastieto…

Julkaistu kategoriassa: Tiedotteet

/

Call Waves ja Mikkelin lukio pakopeliyhteistyössä

Call Waves osallistui Mikkelin lukion pakopeliin 17.-19.5. 2021. Peliä pelattiin nettisivuiltamme löytyvän blogin ohjeistuksen avulla WhatsAppin kautta. ********************************************** Tervetuloa lukiolainen, löysit oikeaan paikkaan! Päästäksesi eteenpäin, lähetä WhatsApp-viesti ”OKTTAGON” Maanantaina 17.5.numeroon: 040 129 4972 Tiistaina 18.5. ja keskiviikkona 19.5. numeroon: 040 620 2157 Onnea peliin!

Julkaistu kategoriassa: Keinoälyn aikakausi

/

Kuirin Taksipalvelut panostaa kaikessa laatuun

Uusi Call Waves -kumppanuus auttaa varautumaan kasvuun Kuirin Taksipalvelun mustat ja mainoksettomat autot kurvailevat Kuopion seudulla. Kaikki Kuirin kyytien puhelintilaukset hoituvat Call Waves Solutions Finland Oy:n välityskeskuksen kautta. Kuiri tunnetaan tasokkaista taksikyydeistä ja alan laajimmista erikoispalveluistaan Pohjois-Savossa. Sen kautta hoituvat myös vaativat edustusajot, lentokenttäkuljetukset, bisnesmatkat sekä juhlien elämykselliset kuljetukset. Kuirin ja Call Wavesin yhteistyö alkoi…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Santanderin lainaturva hoituu Call Wavesin kautta

Kokenut tiimi soittaa tuhansille autolainan ottaneille joka kuukausi Suomen teillä liikkuu päivittäin yli 170 000 Santanderin rahoittamaa ajoneuvoa. Santander Consumer Finance Oy on Suomen suurin autolainojen rahoittaja. Epävarmoina korona-aikoina kenen tahansa työtilanteet ja maksukyky saattavat muuttua nopeasti. Lukuisat Santanderin asiakkaat, karkeasti noin 25 prosenttia kaikista autolainan tai kulutusluoton ottajista ovat turvanneet maksukykynsä lainaturvalla. Kun tehdään autokauppoja,…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Call Waves hoitaa kaikki Varkauden Aluetaksin puhelintilaukset

Paikallisuus ja pitkä asiakassuhde sujuvoittavat yhteistyötä Varkauden Aluetaksi Oy on yksi Call Waves Solutions Finland Oy:n pitkäaikaisimmista asiakkaista. Paikallinen yhteistyö alkoi 2000-luvun alkupuolella. Kaikki Taksi Varkaus numeroon 0100 86 100 soitetut tilaukset kulkevat Call Wavesin kautta. Kyytitilauksiin vastaa ympäri vuorokauden 30 Call Wavesin asiakaspalvelijaa. ”Meidän takseja tilataan edelleen eniten soittamalla. Asiakkaat haluavat ihmisläheistä palvelua”, kertoo Varkauden…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Sopraano opetti äänenkäytön salat

Hienoja tuloksia ryhdillä, vedellä ja huulitäryllä Call Waves Solutions Finlandin konttoreissa istuu tavallista ryhdikkäämpää väkeä. Melkein jokaisen työpöydällä on myös vettä, ja moni tietää, miten tehdään huulitäry. Näiden ilmiöiden takana on kangasniemeläinen sopraano ja laulunopettaja, Eeva Saarenpää, joka on opettanut Call Wavesin työntekijöille äänenhuollon saloja. Kansainvälistä ooppera-, operetti- ja musiikkiteatteriuraa luonut Eeva oli itsekin hetken…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Työelämä

/

Neljä naista ja 80 työvuotta

20-vuotias Call Waves on alkuperäisille työntekijöille kuin oma lapsi, minkä he ovat kasvattaneet yhdessä menestyneeksi aikuiseksi. Varkautelaisen Call Waves Solutions Finland Oy:n 20-vuotistarinaa voisi tuskin kirjoittaa ilman neljää naista. Maarit Kauppinen, Marja Kiviniemi, Ulla Puustinen ja Päivi Lysinen ovat työskennelleet Call Wavesilla siitä asti, kun toiminta alkoi ja taloon saapui kaikkien aikojen ensimmäinen asiakaspalvelupuhelu 2.…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Tiedotteet

/

Aika renkaanvaihtoon hoituu nyt myös WhatsAppissa

Euromaster on enemmän kuin tyytyväinen uuteen palveluun Suomen Euromaster Oy:llä on noin 50 000 rengashotelliasiakasta. He ottavat yhteyttä vähintään kaksi kertaa vuodessa. Lisäksi noin 100 000 kertaostoasiakasta soittaa, lähettää sähköpostia tai chattaa rengasasioissa syksyn ja kevään rengassesonkeina. ”Emme voi hoitaa kaikkea puhelimitse. WhatsApp on ollut porisemassa reilun vuoden Call Waves Solutions Finland Oy:n kanssa. Nyt se toimii,…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi

/

Nordic IOT 2020

Nordic IOT 2020 tapahtuma (The Business of Digital 2020) toteutetaan tänä vuonna ajan hengen mukaisesti virtuaalisena tapahtumana 21.-22.10.2020. Tapahtuma tuo digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijat ja päättäjät yhteen keskustelemaan tämänhetkisistä haasteista sekä mahdollisuuksista, joita voi hyödyntää matkalla perinteisestä verkkoliiketoiminnasta enemmän asiakas-, data- ja brändikeskeiseen liiketoimintamalliin. #iotnordic Call Waves mukana kumppanina Tule moikkaamaan meitä virtuaaliloungeen Nordic IOT 2020…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia

/

Missä WhatsApp, siellä asiakaspalvelu

Call Waves Solutions Finland Oy ottanut kesällä käyttöön ensimmäisten suomalaisyritysten joukossa asiakaspalvelujärjestelmään integroidun WhatsApp-asiakaspalvelukanavan nykyisten kanaviensa rinnalle. Kyseessä ei ole mikään pikkujuttu. WhatsAppilla on Suomessa jo 3,2 miljoonaa käyttäjää, ja käyttö on yhä kasvussa. Asiakaspalvelu hoituu pian näppärästi myös WhatsApp-viesteillä. Call Wavesin WhatsApp-pilotin ensimmäisessä vaiheessa liikkuvat kirjoitetut WhatsApp-viestit. Palvelu täydentyy syksyllä kuvilla ja videoilla.  Asiakaspalvelua…

Julkaistu kategoriassa: Erinomaisia asiakaskokemuksia,Erinomaisia asiakaskokemuksia,Keinoälyn aikakausi,Keinoälyn aikakausi