Webinaarit

Pohditko, miten kiihtyvä digitalisaatio muuttaa myyntiä ja markkinointia? Tai kuinka yrityksesi voisi hyödyntää chatteja, botteja ja keinoälyä asiakaspalvelussa?

Miksi WhatsApp on tärkeä ja miten hyödynnät sitä asiakaspalvelukanavana?

WhatsApp mahdollistaa täysin uudenlaisten asiakaskohtaamisten rajapinnan. Asiakaspalvelujärjestelmään integroidun WhatsApp palvelukanavan avulla voimme tavoittaa yli kolme miljoonaa WhatsAppia käyttävää suomalaista ja tarjota heille nykyajan vaatimukset täyttävän asiakaskokemuksen.

Tästä uudesta asiointimahdollisuudesta Call WavesinMarjut Huhtala ja Miika Mäkinen kertovat webinaarissamme. Lisäksi mukana on case-puhujana Suomen Euromaster Oy:n operatiivinen johtaja Juha-Pekka Mäkinen. WhatsApp on asiakaspalvelun tulevaisuus sen henkilökohtaisuuden, helppokäyttöisyyden, reaaliaikaisuuden ja luotettavuuden takia.

Wave-webinaari: WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana Oppia.fi – Oppimisen verkkokauppa

BI-raportointi on operatiivisen Leanauksen paras kaveri

Webinaari 9.5.2019

Toukokuun webinaarissamme keskustellaan BI-raportoinnista ja sen hyödynnettävyydestä asiakaspalvelun sujuvoittamisessa. Aiheeseen johdattavat teknologiajohtaja Esa Tuovinen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkinen. Mitä voidaan ja kannattaa seurata ja miten dataa analysoidaan liiketoimintaa hyödyttävällä tavalla?

Katso webinaarin tallenne

Olemme  julkaisseet webinaarin presentaation, jonka voit vapaasti ladata itsellesi alla olevasta linkistä:

CCD2019-Callwaves02052019


Tilaa ilmoitukset tulevista webinaareistamme


    Aiemmat webinaarit

    Asiakaspalvelu tänään ja huomenna

    Webinaari 31.1.2019

    Mitä tarkoittaa monikanavainen asiakaspalvelu? Mitä asiakaspalvelulta ja asiakaspalvelijalta vaaditaan tänä päivänä? Mikä on asiakaspalvelun tuottama lisäarvo? Miten kohti tehokkaampaa ja parempaa asiakaskohtaamista? Muun muassa näistä teemoista keskustelemassa Senior Consultimme Marjut Huhtala sekä Group Managerimme Veera Immonen.

    Katso webinaarin tallenne

    Tiedolla johtaminen – BI-raportoinnilla ymmärrystä

    Webinaari 26.10.2019

    Millaisen datan keräämisestä ja analysoinnista on hyötyä tiedolla johtamisessa? Miten dataa kannattaa kerätä ja hyödyntää? Muun muassa näistä teemoista puhutaan lokakuun webinaarissamme: Tiedolla johtaminen – BI-raportoinnilla ymmärrystä.

    Katso webinaarin tallenne




    Pitkällä matkalla seuralla on merkitystä

    Call Waves on asiakkailleen sitoutunut pitkän matkan kumppani, joka auttaa heitä valloittamaan ihmiset ja markkinat sekä uudistumaan kannattavasti.

    Olemme tukeneet useita tunnettuja asiakkaitamme arjen haasteissa ja vaativissa kehityshankkeissa erinomaisin tuloksin jo vuodesta 2000 lähtien.

    Kiinnostuitko? Pyydä tarjous!