Webinaari 14.9.2018: Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Syksyn ensimmäisessä webinaarissamme puhutaan asiakaspalvelusta sosiaalisessa mediassa. Tule kuulemaan, miten onnistut someasiakaspalvelussa!

Tänä päivänä yritys saa kilpailuetua siitä, että on läsnä siellä missä asiakaskin ja silloin, kun asiakkaalle sopii. Lisäksi on tärkeää puhua samaa kieltä asiakkaan kanssa. Miten asiakaspalvelua tehdään sosiaalisessa mediassa onnistuneesti? Millaisia resursseja tähän tarvitaan? Miten valita oikeat kanavat? Muun muassa näihin kysymyksiin vastataan webinaarissamme.

Ilmoittaudu mukaan webinaariimme 14.9. klo 9-9.30!

Webinaari on mahdollista katsoa myös tallenteena. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille.