Laita asiakaspalvelusi tuottamaan! – Opas ulkoistetun asiakaspalvelun ostajalle

Sijoita 1 €, niin tuotamme sinulle 3 €

Asiakkaallemme asiakaspalvelun ulkoistaminen kannattaa, sillä tuotamme hänelle jokaista hänen palvelustamme maksamaansa euroa kohti kolme euroa. Tähän pääsemme valitsemalla tehokkaan kokonaisuuden erilaisia toimintoja, jotka osaavat ammattilaisemme toteuttavat joustavasti tilanteet huomioiden. Asiakaspalvelun ohessa voimme tehdä asiakkaiden kontaktointia, hoitaa laskutusta tai toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyitä, eikä aikaa kulu hukkaan odotellessa. Myös myynnillisyyden huomioimme jokaisessa asiakaskohtaamisessa, samoin kuin erinomaisen asiakaskokemuksen.

Lataa ilmaiseksi ulkoistetun asiakaspalvelun ostajan opas

Kirjoitimme avuksesi oppaan, johon tiivistimme ulkoistetun palvelumme tärkeimmät kulmakivet: kustannustehokkuus, asiakaskokemus ja myynnillisyys. Lataa opas ilmaiseksi oikealla olevalla lomakkeella ja tutustu asiakaspalvelun ulkoistukseen. Lue, mistä palvelumme koostuu ja miten voimme tehostaa yrityksesi toimintoja!