Call Waves tuottaa Carlsonille laadukasta verkkokaupan asiakaspalvelua

Perinteikäs suomalainen tavarataloketju Oy Carlson avasi verkkokauppansa vuoden 2017 loppupuolella. Verkkokaupan asiakaspalvelun tuottamisessa Carlson luottaa Call Wavesin ammattitaitoon.

Oy Carlson on vuonna 1859 perustettu vähittäis- ja tukkukaupan yritys, jolla on useita kivijalkamyymälöitä Itä-Suomen alueella. Vuonna 2017 Carson avasi myös verkkokaupan pystyäkseen palvelemaan asiakkaita koko Suomen alueella.

– Tänä päivänä asiakkaat haluvat palvelua verkossa. Verkkokauppamme toimii myös kivijalkamyymälöiden katalogina, joten nämä kaksi kaupan muotoa tukevat hyvin toisiaan, kertoo Oy Carlsonin markkinointipäällikkö Carita Tuunala.

Kätevää verkkoasiointia

Carsonin verkkokauppa toimii niin, että tuotteet voi joko tilata kotiin tai käydä hakemassa lähimmästä myymälästä. Kotiin tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaille suoraan myymälöistä.

– Tuotteiden saatavuuden myymälöissä näkee netistä reaaliajassa ja ne saadaan asiakkaille nopeasti matkaan, Tuunala selittää.

Palvelua viikon jokaisena päivänä

Call Wavesilla palvellaan Carlsonin verkkokaupan asiakkaita sekä puhelimitse että sähköisesti viikon jokaisena päivänä. Asiakkaita autetaan muun muassa verkkokaupassa asioinnissa, tilauksen tekemisessä sekä Carlsonin kanta-asiakasohjelmaan liittyvissä asiossa.

– Call Wavesin tuottaman palvelun ansiosta asiakkaidemme asiointi on selkeää ja sujuvaa, ja asiakaspalvelun tavoittaa nopeasti myös virka-ajan ulkopuolella.

Menestyksekästä yhteistyötä

Carlson valitsi Call Wavesin tuottamaan verkkokaupan asiakaspalvelua parhaan kokonaisratkaisun ansiosta. Myös aiempi menestyksekäs yhteistyö vaikutti.

– Puhelinvaihteemme on ollut Call Wavesilla jo pitkään ja olemme olleet sen hoitamiseen erittäin tyytyväisiä. Call Wavesilla on aiempaa kokemusta verkkokauppojen asiakaspalvelusta, joten pystyimme luottamaan yrityksen asiantuntemukseen asiassa.

– Kommunikointi Call Wavesin kanssa on erittäin sujuvaa ja mielellämme myös keskitämme toimintojamme yhteistyökumppanille, jonka kanssa voimme yhdessä kehittää palveluamme laajemmassakin mielessä, Tuunala kertoo.