Asiakaspalvelu monipuolisine tukitoimineen – VNP

Call Waves hoitaa Vesterålens Naturprodukter Oy:n (osa Pfizer-konsernia) Suomen asiakaspalvelun. Siihen liittyy paljon muutakin kuin pelkkä puheluihin vastaaminen.

Call Waves vastaa myyntireskontran hoitamisesta, asiakkailta saapuvien sähköpostien käsittelystä, tilausten ja kuponkien kirjaamisesta järjestelmään sekä asiakaspalautteiden käsittelystä.

Hoidamme myöskin sosiaalisen median valvonnan sekä käännöstyöt, mm. ruotsi ja norja. Erittäin tärkeää on huolehtia hyvällä tasolla rescue-toiminnasta sekä lisätä liikevaihtoa lisämyynnin avulla.

Henkilökohtaisen palvelumme avulla teemme tehokasta lisämyyntiä, samalla pidämme huolen asiakkaista ja varmistamme, että asiakkaat ovat aina tietoisia toimeksiantajamme tuoteuutuuksista.

”Call Waves on hoitanut asiakaspalvelumme kaikkine toimintoineen jo vuosien ajan. Ja miksi vaihtaisimme pois – yhteistyö on ollut todella hedelmällistä ja luotettavaa.”

Tarja Salander
Sales & Marketing Finland

Lue lisää BackOffice-ratkaisuista