Verkkokaupan asiakaspalvelu – CallWaves Webshop™

Vaatteiden verkkokaupan suurin haaste ovat olleet palautukset. Asiakkaat voivat poimia ostoskoriin tuotteita ja eri vaatekokoja kotona sovittamista varten, minkä jälkeen väärän kokoiset tai muusta syystä ei-kiinnostavat tuotteet palautetaan verkkokauppiaalle. Näin toimitaan etenkin palautusten ollessa ilmaisia.

Verkkokauppiaalle palautukset muodostavat ylimääräisen kustannuserän, joka halutaan minimoida. Säännösten muututtua siten, että asiakkaalta voidaan periä palautusmaksu, on asiakkaiden toimintatapa muuttunut jonkin verran, muttei riittävästi.

Toimiva verkkokaupan asiakaspalvelu vähentää palautusten määrää verkkokaupassa

Verkkokaupan asiakaspalvelun avulla voidaan vähentää palautettavien tuotteiden määrää. Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme auttaa asiakasta oikean koon valinnassa ja vastaa muihin mahdollisiin kysymyksiin, myös chatin välityksellä. Näin asiakaspalvelun avulla varmistamme kaupan syntymisen ja autamme asiakasta ostosten teossa.

Luotettavalla verkkokaupalla on asiakaspalvelu, joka auttaa, neuvoo ja opastaa sekä seuraa asiakkaan verkkokauppa-asiointia interaktiivista viestintää hyödyntäen.

Ammattimainen verkkokaupan asiakaspalvelumme lähestyy asiakasta ennen kuin hän itse huomaa tarvitsevansa apua. Tämä on mahdollista chatilla. ”Kuinka voin auttaa?” tai ”Oletteko huomanneet, että sarjaan kuuluu myös xx tuote?” Myös puhelinasiakaspalvelun avulla palvellaan, mutta asiakaskontaktin syntyminen on asiakkaan oma valinta. Contact center -ammattilaisemme käyvät asiakaspalvelussa vuoropuhelua asiakasta kuunnellen.

Live chat-palvelu tuo tuloksia henkilökohtaisen palvelun johdosta

Yleisimmin esitetyt kysymykset verkkokaupassa koskevat saatavuutta, logistiikkaa, hintaa ja tuotteiden ominaisuuksia, peruutuksia ja tuotteiden vaihtoja. Laadukas verkkokaupan asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiin henkilökohtaisesti ja ammattimaisesti. Kauppiaan kanssa asetetut tavoitteet ohjaavat myyntitavoitteisiin, peruutusten torjuntaan ja lisämyyntiin.

Call Wavesin kokemus verkkokaupasta ja verkkokaupan asiakaspalvelusta mahdollistaa luotettavan, ammattimaisen asiakaskohtaamisen ja toimimisen tuloksellina, yhteistyötä kehittävänä kumppanina verkkokauppiaalle. Tarjoamme asiakkaillemme suuren contact centerin edut monipuolisilla vaihtoehdoilla höystettynä.

Lue lisää CallWaves Webshop™ -palvelusta