Helpdesk, ulkoistettu tukipalvelu

Vapauta asiantuntijasi keskittymään omaan erikoisosaamiseensa

Ulkoistetun Helpdeskin ansiosta työntekijäsi voivat keskittyä rauhassa tuottavimpiin töihin. Yrityksesi resurssien käyttö tehostuu, kun työntekijöiden ei tarvitse käyttää aikaansa teknisten ongelmien ratkaisemiseen.

Helpdesk-tukipalvelu auttaa asiakkaitasi asiantuntevasti jopa 24/7

Minna yllättyi positiivisesti saadessaan ratkaisun tietokoneongelmaansa heti ensimmäisellä puhelinsoitolla!

Helpdeskin kautta IT-tuki on aina asiakkaidesi saatavilla. Tekninen asiantuntijuus, tuotetietous ja vuorovaikutustaidot mahdollistavat asiakkaidesi auttamisen tehokkaasti erinomaisella asiakaspalvelualttiilla asenteella. Päivystämme tarpeittesi mukaan jopa 24/7.

Helpdesk tarjoaa apua alkuneuvonnasta aina vaativaan tekniseen tukeen saakka puhelimitse, internetin kautta tai chatilla. Jos Helpdesk ei saa ongelmaa ratkaistua, välitämme tukipyynnön tiketöitynä eteenpäin erikoisasiantuntijalle.

Integroitujen tietojärjestelmien ansiosta laadukas tekninen tuki näkyy loppuasiakkaallesi osana toimintaanne.

Miten Helpdesk voisi tehostaa yrityksesi toimintaa?

Pyydä meidät maksuttomalle konsultaatiokäynnille, niin etsimme sinun yrityksellesi sopivan ratkaisun.

Siirry lomakkeeseen