Ulkoistettu asiakaspalvelu

Ulkoistamalla asiakaspalvelun säästät rahaa ja parannat tulosta

Ulkoistettu asiakaspalvelu paransi Heikin liiketoiminnan tehokkuutta 30 % pienemmillä kustannuksilla!

Erinomaisen asiakaspalvelun merkitystä ei voi liikaa korostaa. Hyvin hoidettu asiakaskohtaaminen jää mieleen yrityksen eduksi riippumatta siitä onko lähtötilanne ollut positiivinen vai onko asiakas ottanut yhteyttä reklamoidakseen.

Jokainen yritys voi kehittyä asiakaskeskeiseksi tiedostamalla mistä asiakas on valmis maksamaan ja panostamaan siihen. Kerro se meille, autamme yritystäsi!

Ulkoistettu asiakaspalvelu on kustannustehokas tapa asiakkuuksien hoitamiseen. Koulutetut työntekijämme palvelevat asiakkaitanne laadukkaasti ja asiantuntevasti yhteisesti sovitun prosessin mukaan huomioiden myynnillisyyden jokaisessa asiakaskontaktissa.

Nykyisin asiakkaat odottavat palvelua lähes vuorokauden ympäri niilläkin aloilla, joilla on totuttu toimistotyöaikoihin. Asiakaspalvelu ymmärretään tarpeelliseksi, mutta vähäisen kontaktimäärän vuoksi omaa henkilöstöresurssia ei voida lisätä kustannustehokkaasti. Ulkoistettu asiakaspalvelu tarjoaa sinulle mahdollisuuden loppuasiakkaittesi palvelemisen vaikka 24/7 – vuorokauden ympäri.

Toteutamme yhdessä sovitut tavoitteet

Käytettävissäsi on monia ratkaisuja, joista valitaan tarpeitasi parhaiten palvelevat vaihtoehdot, käytänteet ja kanavat. Asiakaspalvelun sisältö suunnitellaan aina yhdessä vastaamaan sinun tavoitteitasi – myyntiä, asiakastyytyväisyyttä tai irtisanomisten torjuntaa– ja me sitoudumme tekemään töitä tavoitteiden eteen.

Asiakaspalvelun erinomainen toteuttaminen vaatii jatkuvaa yhteistyötä ja palvelun sisällön kehitystä; asiakastarpeet ja tekniikka muuttuvat. Asiakaspalautteet ja reklamaatiot tulee aina ottaa vakavasti, ja palvelua kehittää lähtökohtaisesti loppuasiakkaiden toivomaan suuntaan. Dokumentoimme puolestasi kaikki yritystäsi koskevat asiakaspalautteet ja kehitysideat.

Ulkoistetulla asiakaspalvelulla varmistat odotusten mukaiset palveluajat

24 tuntia päivässä,
7 päivänä viikossa

Tavoittaako asiakkaasi palvelusi esimerkiksi ruuhkatilanteissa? Ulkoistettu asiakaspalvelu tasoittaa yrityksesi ajankäyttöä tarjoamalla apua ruuhkaan ja tilapäisiin kiiretilanteisiin. Asiakkaitasi palvellaan monikanavaisesti tai juuri siinä kanavassa, mikä hänelle sillä hetkellä luontaisimmin sopii.

Hyödynnä asiakaskohtaamiset tiedon keräämiseen

Pystymme mittaamaan asiakaspalvelun tason tekemällä asiakastyytyväisyyskyselyitä ja -tutkimuksia joko erillisinä haastatteluina tai integroituina asiakaspalveluusi. Saamme kerättyä luotettavaa tietoa asiakassuhteistasi esimerkiksi NPS-mittausten avulla.

Kyselyt voidaan tehdä määräaikaisina otoksina tai jatkuvana toimintona, ja raportoimme niiden tuloksista yhdessä sopimallamme tavalla.

Lunastetaanko ostoskorisi?

Anna meidän seurata ostoskoriasi verkkokaupassasi ja varmistaa chatin avulla, että kauppa todella tapahtuu. Lue lisää CallWaves Webshop -asiakaspalvelusta tai kysy lisää Marjutilta tai Taistolta!

Miten asiakaspalvelun ulkoistaminen auttaisi sinun yritystäsi?

Pyydä meidät maksuttomalle konsultaatiokäynnille, niin kerromme lisää.

Siirry lomakkeeseen