Asiantuntijapalvelut

Autamme palveluideasi kehittämisessä

Kun haluat punnita erilaisia vaihtoehtoja asiakaspalvelusi kehittämiseksi, konsultointipalvelumme on hyvä apu suunnitelmien selkeyttämisessä. Asiantuntijapalvelumme tarjoavat riippumattomia ratkaisuja yrityksesi asiakaspalvelujen kehittämiseen sekä tehostamiseen ja auttavat palvelujen ulkoistamisen suunnittelussa. Autamme myös teknisissä haasteissa konsultaation muodossa. 

Palveluja ulkoistaessa tulee huomioida monenlaisia tekijöitä. Tuomme toteutuneita ratkaisuvaihtoehtoja toimialaltanne. Vuosien kokemuksemme antaa pohjan toimivalle suunnittelulle.

Vahvistamme henkilöstösi palveluosaamista

Tarjoamme koulutuspalveluja oman henkilöstösi asiakaspalveluosaamisen vahvistamiseksi. Yhdistämällä koulutuksen analysointipalveluun saat vielä enemmän hyötyä koulutuksestasi: näin voimme räätälöidä sinulle parhaiten tarpeitasi vastaavan koulutuspaketin.

Marja Kiviniemi

Tarjoamme myynnillisen asiakaspalvelun koulutuksia. Kokenut kouluttajamme voi tarjota valintanne mukaan lyhyen tai laajan koulutuksen ryhmille. Ansioitunut ja kiitelty kouluttajamme Marja Kiviniemi omaa vuosien kokemuksen asiakaspalvelusta niin johto- kuin laatutehtävistä. Uusinta alaa kouluttajalla on Lean – menetelmän hyödyntäminen kaikessa yrityksen toiminnassa.

 

Selvitämme asiakaspalvelusi kriittiset pisteet

Ajanvarauspalvelun tehostamisen ansiosta Työterveyden tavoitettavuus parani huomattavasti!

Lue lisää asiakaskokemuksia »

Arviointipalvelumme avulla saadaan tietoa asiakaspalvelusi nykytilanteesta. Kehitysehdotukset palveluprosessiin ja teknisiin ratkaisuihin liittyen raportoimme kattavasti. Arvioinnin suorittavat pätevät asiantuntijamme, jotka ovat saaneet Suomen Laatukeskus Excellence Finland -arvioijakoulutuksen.

Miten asiantuntijapalvelumme voisivat auttaa yritystäsi?

Pyydä meidät käymään, niin etsimme sinun yrityksellesi sopivan ratkaisun!

Siirry lomakkeeseen