Tavoitettavuudella kasvuun ja asiakastyytyväisyyteen!

Tavoittavatko asiakkaanne teidät aina? Me päivystämme silloinkin, kun omat työntekijänne viettävät ansaittua vapaa-aikaa. Huolehdimme palveluista, joihin yrityksenne resurssit eivät riitä, ja kasvatamme kannattavuuttanne.

Palvelut ammattitaidolla

Palveluvalikoimaamme kuuluvat:

Hanki paras mahdollinen asiakaskokemus asiakkaallesi

Vastaamme kaikkiin puheluihin alle minuutissa tai soitamme takaisin!

Palvelemme yrityksenne asiakkaita asiantuntevasti ja henkilökohtaisesti. Meillä ihminen on ratkaisemassa ihmisten asioita, eivät koneet. Palvelukonseptissamme panostamme asiakastarpeen ymmärtämiseen, asiakkaan kuunteluun ja miellyttävään asiakaskokemukseen haastavissakin tilanteissa. Tarjoamme asiakkaillemme suuren contact centerin edut monimuotoisina mahdollisuuksina. CallBack-toimintojen ansiosta asiakas saa aina tarvitsemaansa palvelua kohtuullisen ajan rajoissa, unohtamatta nykyaikaista chat keskustelun mahdollisuutta.

Teemme myyntiä joka kontaktilla

Myynnillinen asiakaspalvelu on toimintamme ydin: kaikkien palveluidemme päämäärä on parantaa yrityksesi myyntiä. Henkilökuntamme contact centerissämme on koulutettu myynnilliseen otteeseen, joka näkyy kaikessa asiakaspalvelussamme.

Hyödynnämme palveluissamme uusimpia teknisiä ratkaisuja sekä monikanavaisuutta. Chat on tehokas myyntikanava! Se tehostaa myyntiä ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Seuraamme myös palveluidemme laatua säännöllisesti, jotta voimme parantaa myyntitehoamme koko ajan.

Palvelupaketit tuntevat toimialasi erityisvaatimukset

Tarjoamme tietyille toimialoille kohdennettuja palvelupaketteja, joissa kokemuksemme ja alan erityisvaatimukset sekä standardit on otettu huomioon. Vahvan contact center kokemuksen myötä taivumme moneen!

Näillä aloilla olemme erityisen vahvoja:

Kysy lisää ja pyydä maksuton konsultaatio!

Miten yrityksesi saisi parhaan hyödyn palveluistamme? Pyydä meidät maksuttomalle konsultaatiokäynnille, niin etsimme sinun yrityksellesi sopivan ratkaisun.

Mitä hyötyä saan asiakaspalvelun ulkoistuksesta? Miten myynnillinen asiakaspalvelu kannattaisi toteuttaa?

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!