Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta!

Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta!

Vesterålens Naturprodukter on pohjois-norjalainen yritys, se aloitti toimintansa Suomessa pienessä mittakaavassa vuonna 2000. Pikkuhiljaa parin vuoden aikana toiminta laajeni, ja oli aika valita luotettava yhteistyökumppani hoitamaan Suomen asiakaspalvelua. Yhteistyökumppaniksi valikoitui Call Waves, tuolloin vielä pieni, mutta pippurinen tulokas. Tarjosimme VNP:lle palvelun kokonaispaketin. Me Call Wavesilla otimme hoitoomme kaikki asiakaspalveluun liittyvät toiminnot, ja olemme hoitaneet asiakaspalvelua jo 14 vuoden ajan. VNP:n asiakaspalvelu hoidetaan monikanavaisesti – kanavina puhelin, sähköposti, chat ja Facebook. Hoidamme myöskin kaikki asiakkuuteen liittyvät tukitoimet, käännöstyöt sekä sosiaalisen median monitoroinnin.

VNP-tiimin työtehtävät ovat melkoisen monipuoliset. Tiimiläiset hoitavat eri kanavien kautta tapahtuvaa asiakaspalvelua, työhön kuuluu myös asiakaspalautteiden sekä asiakkailta tulevien palautusten käsittely ja kuponkitilausten kirjaaminen järjestelmään.

Tuloksellinen lisämyynti

Huolehdimme nykyisistä asiakkaista soittamalla heille määräajoin ja tarjoamalla edullisia kampanjatuotteita. Kampanjatuotteiden tarjoaminen tapahtuu myös jokaisessa sisään tulevassa puhelussa. Puhelimitse yhteyttä ottavat asiakkaat saavat näin tiedon meneillään olevista kampanjoista ja erikoishintaisista tuotteista. Lisämyynti onkin erittäin tärkeä toiminto VNP:lle, kuten kaikille yrityksille. Useampaa VNP:n tuotetta käyttävät loppuasiakkaat sitoutuvat yhä tiukemmin yrityksen toimintaan, ja onnistuneella lisämyynnillä kasvatamme VNP:n liikevaihtoa. Lisämyynnissä Call Waves ja VNP-tiimi on onnistunut loistavasti! Lisämyyntiä, kuten monia muitakin osa-alueita vertaillaan Pohjoismaiden kesken. Lisämyynnissä olemme Pohjoismaiden välisessä vertailussa aina ykkösiä ja ero muihin maihin on jäätävän suuri.

Yhteistyöstä kumppanuuteen

Call Wavesin ja VNP:n välinen yhteistyö on vuosien mittaan kehittynyt kumppanuusasteelle. Me Call Wavesilla toimimme toimeksiantajien arvojen mukaisesti ja kaiken aikaa annamme kehitysehdotuksia toimeksiantajan liiketoimintaa kehittääksemme. Elämä muuttuu ja me muutumme sen mukana, tuleen ei saa jäädä makaamaan! Vain olemalla aktiivinen, utelias ja katsomalla avoimesti tulevaisuuteen voi pärjätä digitalisoituvassa ajassa.

Toimeksiantajan luottamuksen saavuttaminen takaa molemmille osapuolille turvallisen olon, toimeksiantaja voi täysin luottaa, että teemme parhaamme toteuttaessamme asiakaspalvelua.

”Call Waves on hoitanut asiakaspalveluamme kaikkine toimintoineen jo vuosien ajan. Ja miksi vaihtaisimme pois – yhteistyö on ollut todella hedelmällistä ja luotettavaa”

Tarja Salander
Sales & Retention Finland

Arvojen mukainen toiminta

Call Wavesin arvot: ASIAKAS, YHTEISHENKI, OSAAMINEN kertovat kolmella sanalla toiminnan tärkeimmät kulmakivet, näiden arvojen kautta toteutamme toimeksiantajiemme palvelua, intohimona erinomainen asiakaskokemus – jokaisessa kohtaamisessa.

Ulla Puustinen
Account Manager, VNP

Don't be shellfish...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone