Asiakaspalvelu, pakollinen paha?

Monelle yritykselle yhteyttä ottava asiakas on ongelma. Kun asiakas soittaa, yleensä jokin on mennyt pieleen ja aikaa menee asioiden selvittämiseen, jolloin ”tärkeämmät” hommat saavat odottaa. Oikeasti yhteydenotto ei ole ongelma, vaan mahdollisuus. Kunhan se vain hoidetaan oikein. Resurssit yrityksissä ovat rajalliset ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yleistyy jatkuvasti. Kaikkien aikaa ja rahaa säästyy, kun asiakaspalvelun ammattilaiset hoitavat […] Lue lisää »

Asiakaspalvelun kumppanuus on vastaus energia-alan nykyhaasteisiin

Nykypäivän kasvavien vaatimusten keskellä energiayhtiöiden on oltava muutoskykyisiä, panostettava tehokkuuteen ja pidettävä asiakkaat tyytyväisinä. Osaavan kumppanin kanssa toteutettu asiakaspalvelu vastaa näihin haasteisiin erinomaisesti.

Ulkoistaminen – helppo tapa tehostaa vakuutus- ja rahoitusalan toimintoja

CallWaves Finanssi -palvelu on suunniteltu tekemään vakuutus- ja rahoitusalan yritysten toiminnasta kustannustehokkaampaa, joustavasti tilanteiden mukaan eläen. Ulkoistetussa palvelussa korostuu erityisesti helppous asiakkaalle. Vahva finanssialan tuntemus palvelumme pohjana Ulkoistettu asiakaspalvelun, myynnin ja erilaisten tukitoimintojen kumppani tuo yritykselle kaivattuja lisäresursseja ja joustoa toimintaan. Kun kyseessä ovat vakuutus-, rahoitus- ja perintäalan yritykset, kumppanin valintaan on kiinnitettävä erityistä huomiota, […] Lue lisää »

Henkilökuljetusten kehittäminen – tavoitteena kokonaisvaltainen kustannustehokkuus

CallWaves Traffic -palvelu tehostaa henkilökuljetuksia älykkäällä reitityksellä, kyytien yhdistelyllä ja nopealla reagoinnilla muuttuviin tilanteisiin. Hyvin organisoidut kuljetuspalvelut tuovat säästöä kokonaiskuvaan, kun henkilöt ovat oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Teidän etunne on palvelumme päätavoite Kunnat ovat velvoitettuja järjestämään asukkailleen tietyt palvelut. Se, miten nämä palvelut toteutetaan, vaikuttaa suuresti kustannuksiin. Kunnille, sote-piireille ja muille julkisyhteisöille tarjoamamme CallWaves Traffic […] Lue lisää »

Back office -palveluiden ulkoistaminen – 5 syytä ulkoistukseen

Back office -toiminnot koetaan usein välttämättömäksi pahaksi. Ne kuitenkin ovat hyvin toimivan yrityksen tukijalka, jota ilman yritys ei toimi. Nämä tukijalan toiminnot vaativat oman resurssinsa, ja monessa yrityksessä varmaan pohditaan, kuinka back office -toiminnot saataisiin toimimaan tehokkaasti yrityksen ydinliiketoiminnan ohessa. Hoitaako back office -toiminnot itse vai olisiko järkeä ulkoistaa? Vastaus on kyllä, ulkoistaminen on järkevää! […] Lue lisää »