CALL WAVES – REILU MEININKI

Puhelinmyyjän työ ja työolot luovat ihmisille monenlaisia mielikuvia. Joskus jopa vääriä käsityksiä. Puhelinpalveluyrityksen toimintaan kohdistuu kritiikkiä toimintatapojen ja työntekijöille maksettavien palkkojen tai muiden työsuhteen ehtojen osalta.

On totta, että toimialalta löytyy yhä edelleen ”villejä” toimijoita, joiden toiminta nousee oikeutetusti otsikoihin. Tätä ei kuitenkaan pidä yleistää. On monia Call Centereitä ja Contact Centereitä, joissa toimitaan toisin.

Reilun Pelin Säännöt

Call Waves panostaa reiluun meininkiin! Olemme Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenyritys ja noudatamme toiminnassamme Reilun Pelin Sääntöjä. Toimimme vastuullisesti. Asiakkaillemme vastuullisuus tarkoittaa muun muassa asiakaspalvelun ja asiakasviestinnän luotettavuutta ja ASML reilun pelin jäsenläpinäkyvyyttä. Call Wavesilla tehtävä asiakaspalvelutyö perustuu aina asiakkaan kanssa sovittuihin käytäntöihin ja noudatamme toiminnassamme alan pelisääntöjä ja hyviä toimintatapoja. Me Call Wavesilla pidämme tärkeänä tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia.

Julkisessa keskustelussa vähemmälle huomiolle on jäänyt puhelinpalvelualan tuottavuushyödyt, joita syntyy, kun yritykset ulkoistavat asiakaspalvelua tai telemarkkinointia Call Center alan asiantuntijayrityksille. Call Wavesin tavoitteena on tuottaa asiakkaan sijoittamaa yhtä euroa kohden kolme euroa.

Tehdystä työstä maksetaan

Maksetaanko puhelinmyyjälle palkkaa joka kuukausi? Tällaistakin kuulee kysyttävän joskus. Harmittaa, että tällaisia väärinkäsityksiä on toimialasta edelleen olemassa. Call Waves maksaa kuukausittain tehdystä työstä työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Kuulumme palvelualojen työnantajaliitto Paltaan ja noudatamme ICT alan työehtosopimusta. Lakisääteisen lomaoikeuden ja työnantajamaksujen lisäksi Call Waves on vakuuttanut henkilöstönsä vapaa-ajan tapaturmien osalta.

Myyntiprovisiot, kannusteet ja erilaiset lisät kasvattavat palkkaa mukavasti. Toimeksiantajien kanssa ideoimme erilaisia kampanjoita ja yhteisiä virkistäytymishetkiä. Call Waves tukee henkilöstön työhyvinvointia Smartum liikunta- ja kuulttuuriseteleillä. Lisäksi Call Wavesin omissa tiloissa toimii Kahvakuulajumppa- ja Fysiopilatesrymät.

Arvostamme henkilöstöä

Call Wavesilla ei harrasteta ikärasismia vaan arvostamme henkilöstöä. Toivotamme tervetulleiksi niin työuraansa aloittavat kuin kokeneemmatkin henkilöt. Työntekijämme perehdytetään tehtäviinsä huolellisesti. Tiimivalmentaja opastaa, kouluttaa ja tiedottaa tiimiläisiä säännöllisesti. Työntekijämme ovat sitoutuneita kehittymään työssään ja ylläpitämään osaamistaan. He arvostavat omaa työtään ja toimivat asiakaslähtöisesti, sillä jokaisella asiakaskohtaamisella haluamme tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia!

Arvostamme henkilöstöä muistamalla työntekijöiden merkkivuodet! Vuonna 2015 palkitsimme 15 ja 10 vuotta Call Wavesin palveluksessa olleita henkilöitä. Valitsemme myös Vuoden Työntekijät toimipaikoittain, sekä Vuoden Esimiehen. Lue lisää…

SinikkaKirjoittaja

Sinikka Kuparinen

Head of Finance and Administration

 

Call Waves palvelee
Call Waves on vuonna 2000 perustettu puhelinyhteyskeskus. Call Waves tuottaa monikanavaista asiakaspalvelua 24/7. Tämä tarkoittaa sitä, että palvelemme yritysasiakkaitamme puhelimessa, chatilla ja sähköpostilla vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä. Call Wavesilla palvelee lähes 160 asiakaspalvelun ammattilaista. Contact Center –palveluissa vastaamme sisään tuleviin yhteydenottoihin, esimerkiksi Asiakaspalvelu 24/7, Verkkokaupan asiakaspalvelu, Vaihdepalvelu . Call Center -palveluissa teemme ulossoittoa, esimerkiksi sovimme asiakastapaamisia, myymme vakuutuksia jne.

Lue lisää Call Wavesista ja katso video