Etätyö – uhka vai mahdollisuus?

Nykypäivänä monia töitä voi teknologian avulla tehdä oikeastaan missä tahansa. Myös asiakaspalvelutyötä voi tehdä vaikka kotoa käsin, kunhan tekniikkapuoli on kunnossa ja tietoturvallisuudesta on huolehdittu. Työskentelen Call Wavesilla asiakaspalvelutehtävissä. Palvelen asiakkaita useissa eri palveluissamme puhelimitse sekä sähköisissä kanavissa. Olen viihtynyt näissä hommissa valmistumisestani lähtien, yli 10 vuotta. Työni on monipuolista ja kiinnostavaa, mutta matka kotoa […] Lue lisää »

Julkaistu kategoriassa Blogi

Mittaamalla ymmärrystä ja parempia tuloksia

Miten uskollisia asiakkaasi ovat? Kuinka todennäköisesti he suosittelisivat palveluasi myös muille? Nämä ovat kysymyksiä, joita monessa yrityksessä mietitään, sillä uskolliset asiakkaat ostavat enemmän ja tuovat asiakkaiksi myös ystäviään. Ihmiset luottavat toisten ihmisten suositteluun enemmän kuin suoraan brändiltä tulevaan viestiin. Kun itse valitsen hotellia, katson millaisia suosituksia muut ovat antaneet. Jos ystäväni suosittelee tai kiittelee sosiaalisessa […] Lue lisää »

Apua tien päälle vaikka keskellä yötä

Ongelmat tien päällä yllättävät yleensä juuri pahimpaan aikaan, kun on kiire tai sitten keskellä yötä. Onneksi nopeaa apua on saatavilla milloin ja missä tahansa. Aina automatkat eivät suju ongelmitta. Auton rengas saattaa puhjeta, tai autoon ilmaantua muuta vikaa, joka katkaisee matkan. Autoliiton matkanjatkamispalvelu auttaa tien päällä pulaan joutuneita ympäri vuorokauden. Me Call Wavesilla olemme toimineet […] Lue lisää »

Asiakaspalvelu, pakollinen paha?

Monelle yritykselle yhteyttä ottava asiakas on ongelma. Kun asiakas soittaa, yleensä jokin on mennyt pieleen ja aikaa menee asioiden selvittämiseen, jolloin ”tärkeämmät” hommat saavat odottaa. Oikeasti yhteydenotto ei ole ongelma, vaan mahdollisuus. Kunhan se vain hoidetaan oikein. Resurssit yrityksissä ovat rajalliset ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yleistyy jatkuvasti. Kaikkien aikaa ja rahaa säästyy, kun asiakaspalvelun ammattilaiset hoitavat […] Lue lisää »

Aktiivisuutta tarvitaan sekä työnantajilta että työttömiltä

Aktiivimalli on puhuttanut paljon viime aikoina. Olipa siitä mitä mieltä tahansa, on kaikkien etu, että työnantajat ja työttömät löytävät toisensa. Call Wavesilla on sellainen positiivinen ongelma, että kasvun mahdollistamana töitä olisi, mutta tekijät ovat välillä kiven alla, sillä asiakaspalvelu- ja myyntityön maine ei välttämättä ole paras mahdollinen. Päätimme viime syksynä tarttua härkää sarvista ja olla […] Lue lisää »