Energialla Energa™ -palveluita kohti

Taisi olla vuosi 2008 alullaan kun oivalsimme uuden palvelun tarjontaamme. Kohderyhmämme oli Energiateollisuus – sähkö- ja verkkoyhtiöt. Selvitimme mitä kaikkea me, asiakaskohtaamisten ammattilaisina, voisimme heille tarjota, mitä hyötyä meistä olisi näille yrityksille ja miten hankimme energia-alan asiakaspalveluun liittyvän osaamisen. Tässä työssä vierähti jokunen tovi ennenkuin CallWaves Energa -pakettimme valmistui. Nyt puuttuivat enää asiakkaat -kova mutta […] Lue lisää »

Tunnetta peliin asiakaspalvelussa

Suomessa asiakaspalvelutyö ei valitettavasti ole ollut kovinkaan korkeasti arvostettua. Yritysten sisälläkin asiakaspalvelutyö on monta kertaa sisääntuloväylä haas­teellisempiin tehtäviin. Henkilöstövaihtuvuus on suuri, jolloin laadun tasaisuuden ylläpitäminen on vaikeaa. Onko asiakas tärkein? Tänä päivänä asiakkaat joutuvat usein jonottamaan jopa tuntikausia puhelimessa saadakseen palvelua. Toisaalta asiakaspalvelua automatisoidaan kiihtyvällä vauhdilla. Robotit tulevat asiakaspalveluun, ikään kuin olisi aivan sama kuka […] Lue lisää »

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu ja verkkokauppa Olen toiminut yli kymmenen vuotta asiakaspalvelua tuottavan yrityksen myyntipäällikkönä, vanhempana konsulttina. Tänä aikana olen nähnyt miten asiakaspalvelu on muuttunut ja miten siihen kohdennetut odotusarvot ovat muuttuneet.  Taakse ovat jääneet päivät, jolloin asiakaspalvelun merkitys oli korkealla asiakkuuuden hoidossa. Nyt olemme siirtyneet enemmän ja vähemmän itsepalveluun. Kuinka moni verkkokaupan asiakas oikeasti  haluaa palvella itseään? […] Lue lisää »

Työkin voi olla portti ihanalle sattumalle

On lämmin, aurinko paistaa ja saa aikaan levollisen olon. Aurinko osaa hommansa. Kesälomaa varmasti moni odottaa, niin myös minä. Kesä ja mansikat, aivan ihanaa. Olen ollut Call Wavesilla myyntineuvottelijan tehtävissä yli yhdeksän vuotta. Aika on mennyt nopeasti. Vuosiin on mahtunut jos jonkinmoista. Työtä on tullut tehtyä eri toimeksiantajille. Paljon nähty ja koettu. Monille varmasti tuttua […] Lue lisää »