Myynnillinen asiakaspalvelu

Keväinen maanantaiaamu on valjennut harmaana, Tiia on tullut työpisteelle mietteissään, odottaen ensimmäistä puhelua ”Kuinkahan saisin työviikon mukavasti käyntiin?”

Heti kello kahdeksan jälkeen puhelin soikin, Tiia vastaa ”Asiakaspalvelu, kuinka voin auttaa?” Mieshenkilö soittaa hoitaakseen vakioasiakkuuteensa liittyvän muutoksen. Tietojen tallentaminen sujuu Tiialta totutusti, samalla jutustellen asiakkaalle. Kysäisee vielä lopuksi asiakkaalta ”Oletko tutustunut uuteen tuotteeseemme? Se on pullollaan C-vitamiinia ja muita tärkeitä ravintoaineita, se edistää immuunijärjestelmän toimintaa. Oiva apu tähän kevään flunssaiseen kauteen!” Tiia kertoilee edelleen tuotteen sisältöä asiakkaalle ja näin saa asiakkaan vakuuttuneeksi tuotteesta.

”Tuote saapuu sinulle postitse kahden viikon kuluessa, kiitos tilauksesta ja mukavaa päivän jatkoa!”

Tiia miettii mielessään, että viikkohan alkoikin mukavasti ja tuntee mielessään tyytyväisyyttä siitä, että tarjosi asiakkaalle sopivan tuotteen. Tässä totetutui
Call Wavesin markkinoima henkilökohtaista asiakaspalvelua-konsepti, Tiia ajattelee.

Erinomaisia asiakaskohtaamisia

Call Waves panostaa työntekijöiden koulutukseen päämääränään toteuttaa erinomaisia asiakaskohtaamisia, myynnillisyyden vahvasti huomioiden. Tästä hyötyvät kaikki osapuolet, erityisesti toimeksiantajamme. ”Hyvä kello kauas kuuluu”, erinomainen asiakaspalvelu on yrityksen käyntikortti ja tämän päivän kilpailutilanteessa sen on syytä olla kilpailijoita parempi. Mitä hyvä asiakaspalvelu on? Se on yhä enemmän myös myynnillisyyttä jokaisessa mahdollisessa puhelussa. Myynnillisyyttä parhaimmillaan on tehokas peruutusten torjunta ja se on toimeksiantajillemme tärkeää. Tiedämmehän sen, että menetetyn asiakkaan tilalle uuden asiakkaan hankkiminen on aina kallista.

Soita meille, koet erinomaisen asiakaskohtaamisen!

Lue referenssi

Kirjoittaja
Ulla Puustinen
Account Manager