Neljäs vallankumous ja Asiakaspalvelu 3.0

Mediassa on jo pidemmän aikaa puhuttu siitä, että asiakaspalvelu on murroksessa. Neljäs teollinen vallankumous haastaa asiakaspalvelun totuttua virastoaikaa entistä enemmän. Mitä tämä oikeastaan tarkoittaa? Sähköisten kanavien määrän kasvu, monikanavaisuus ja asiakkaiden kasvava vaade lyhyelle vasteajalle vaikuttavat voimakkaasti siihen, kuinka asiakaspalvelua tuotetaan. Tai ainakin näiden pitäisi vaikuttaa, ellei halua tippua kehityksen kelkasta. Erona on, että asiakas […] Lue lisää »

Maailma muuttuu, niin minäkin työntekijänä

Muutamia vuosia sitten mieheni repäisi minut mukaansa etelästä tänne Savoon, paikkaan jossa minulla ei ollut työtä, läheisiä tai ystäviä. Täydellinen loikkaus tyhjään ja tuntemattomaan. Alkoi työnhaku. Olen aina tehnyt asiakaspalvelutyötä, myynyt palveluita ja tuotteita, mutta vain face-to-face -menetelmällä. Nähdessäni Call Wavesin rakennuksen, heräsi mielenkiintoni. Mietin mitä se pitää sisällään ja millaisia palveluita yritys tarjoaa? Löysin […] Lue lisää »

Asiakaspalvelu, pakollinen paha?

Monelle yritykselle yhteyttä ottava asiakas on ongelma. Kun asiakas soittaa, yleensä jokin on mennyt pieleen ja aikaa menee asioiden selvittämiseen, jolloin ”tärkeämmät” hommat saavat odottaa. Oikeasti yhteydenotto ei ole ongelma, vaan mahdollisuus. Kunhan se vain hoidetaan oikein. Resurssit yrityksissä ovat rajalliset ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yleistyy jatkuvasti. Kaikkien aikaa ja rahaa säästyy, kun asiakaspalvelun ammattilaiset hoitavat […] Lue lisää »

Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta!

Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta! Vesterålens Naturprodukter on pohjois-norjalainen yritys, se aloitti toimintansa Suomessa pienessä mittakaavassa vuonna 2000. Pikkuhiljaa parin vuoden aikana toiminta laajeni, ja oli aika valita luotettava yhteistyökumppani hoitamaan Suomen asiakaspalvelua. Yhteistyökumppaniksi valikoitui Call Waves, tuolloin vielä pieni, mutta pippurinen tulokas. Tarjosimme VNP:lle palvelun kokonaispaketin. Me Call Wavesilla otimme hoitoomme kaikki asiakaspalveluun […] Lue lisää »

Asiakaspalvelun kumppanuus on vastaus energia-alan nykyhaasteisiin

Nykypäivän kasvavien vaatimusten keskellä energiayhtiöiden on oltava muutoskykyisiä, panostettava tehokkuuteen ja pidettävä asiakkaat tyytyväisinä. Osaavan kumppanin kanssa toteutettu asiakaspalvelu vastaa näihin haasteisiin erinomaisesti.