Asiakaspalvelu, pakollinen paha?

Monelle yritykselle yhteyttä ottava asiakas on ongelma. Kun asiakas soittaa, yleensä jokin on mennyt pieleen ja aikaa menee asioiden selvittämiseen, jolloin ”tärkeämmät” hommat saavat odottaa. Oikeasti yhteydenotto ei ole ongelma, vaan mahdollisuus. Kunhan se vain hoidetaan oikein. Resurssit yrityksissä ovat rajalliset ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yleistyy jatkuvasti. Kaikkien aikaa ja rahaa säästyy, kun asiakaspalvelun ammattilaiset hoitavat […] Lue lisää »

Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta!

Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta! Vesterålens Naturprodukter on pohjois-norjalainen yritys, se aloitti toimintansa Suomessa pienessä mittakaavassa vuonna 2000. Pikkuhiljaa parin vuoden aikana toiminta laajeni, ja oli aika valita luotettava yhteistyökumppani hoitamaan Suomen asiakaspalvelua. Yhteistyökumppaniksi valikoitui Call Waves, tuolloin vielä pieni, mutta pippurinen tulokas. Tarjosimme VNP:lle palvelun kokonaispaketin. Me Call Wavesilla otimme hoitoomme kaikki asiakaspalveluun […] Lue lisää »

Asiakaspalvelun kumppanuus on vastaus energia-alan nykyhaasteisiin

Nykypäivän kasvavien vaatimusten keskellä energiayhtiöiden on oltava muutoskykyisiä, panostettava tehokkuuteen ja pidettävä asiakkaat tyytyväisinä. Osaavan kumppanin kanssa toteutettu asiakaspalvelu vastaa näihin haasteisiin erinomaisesti.

Myynnillinen asiakaspalvelu, miksi asiakaspalvelija kannattaisi ulkoistaa?

Myynnillinen asiakaspalvelu – mitä se ylipäätään on? Myynnillinen asiakaspalvelu ja myyminen on kovaa työtä ja entistä kovemmaksi se on muuttunut digitalisaation myötä. Jokainen asiakaskohtaaminen tulee mieltää tilaisuudeksi myyntiin, mutta osataanko sitä aina hyödyntää. Suomalaiset myyjät ovat heikkoja ”monissa tärkeissä myynnillisissä taidoissa”. Myyntityöhön liitetään usein vastenmielisiä mielikuvia lehtimyyjistä, jotka yrittävät agressiivisesti sitkein hampain tehdä kauppaa myyntiprovisiot […] Lue lisää »