Myrsky repii puita…

”Luova-tiedote: Suomeen odotettavissa Norjasta ja Ruotsista lähestyvää myrskyä. Sähköyhtiöt varautuvat laajoihin sähkönjakeluhäiriöihin…”

Mitä tapahtuu samaan aikaan Call Wavesin asiakaspalvelussa, Suomen suurimmalla toimijalla energia-alalla? Palveluvastaava aloittaa yhdessä verkkoyhtiöiden käyttökeskusten kanssa resurssien varaamisen, jotta pystymme vastaamaan sähköttömien asiakkaiden tuomaan puhelutulvaan. Näissä tilanteissa käytössämme oleva varallaolojärjestelmä on ensiarvoisen tärkeä. Sitä mukaa, kun tilanne etenee, meillä on henkilöstöä kodeissaan odottamassa kutsua hälytystyöhön.

”Vikapalvelu, Maija”….Sadat puhelu soljuvat puhelujärjestelmästämme ammattitaitoisen henkilöstömme käsistä eteenpäin verkkoyhtiöiden järjestelmien kautta maastossa korjaustöissä oleville asentajille. Taas löytyi uusi vikapaikka ja sadoille ihmisille palautui sähköt takaisin. Muuntamo tulessa, puu keskijännitelinjalla, linja poikki hengenvaarallisesti tien yli: nämä ovat meille tuttuja tilanteita, jotka selvitämme rautaisella ammattitaidolla.

Yhteistyössä toimeksiantajiemme kanssa koulutamme jatkuvasti henkilökuntaamme. Olemme mm. käyneet maastossa katsomassa miten sähköverkko teknisesti toimii. Panostamme henkilökuntamme jatkuvaan koulutukseen ja osaamiseen.

Valio-myrskyn aikana autoimme lähes 3000 asiakasta erilaisissa sähköjakelun ongelmissa. Näissä tilanteissa nähdään konkreettisesti kuinka puhallamme yhteen hiileen, jotta voimme auttaa asiakkaitamme. Työtä tehdään tarvittaessa kellon ympäri ja vuorot voivat venyä yli 12 tuntisiksi. Kaikki osallistuu tavalla tai toisella talkoisiin. Ruokahuolto pelaa, kun yrityksen johto osallistuu muonitukseen kantamalla niska vääränä ruokaa, jotta jaksamme jatkaa puurtamista. Joskus on todettu, että makuupussi olisi hyvä olla matkassa.

”Myrskyn jälkeen on poutasää…” Miten Call Wavesin arki jatkuu? Arki jatkuu eri sähköyhtiöiden asiakaspalvelutehtävissä. Toimintamme on monipuolista. Palvelemme asiakkaita mm. muuttotilanteissa, laskutusasioissa, uusiin koteihin hoidamme liittymäasiat kuntoon, välitämme puunkaatoapua ja mietimme asiakkaiden kanssa uusia energiansäästöratkaisuja. Sähköalan lisäksi palvelemme myös veden ja kaukolämmön osalta. Tämä kaikki on osa myynnillistä asiakaspalveluamme. Jokaisella asiakaskohtaamisella haluamme tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia!

Lue referenssi

Lue lisää ulkoistetusta asiakaspalvelusta

PuranenSuvi

Suvi Puranen

Group Manager Energa