Hotelzonin päivystyspalvelulla apua kellon ympäri

Liikematkailijan lento oli peruuntunut aikaisin aamulla teknisen vikatilanteen vuoksi. Hän oli nyt jumissa lentokentällä Euroopassa.

Liikematkailija soitti Hotelzonin päivystyspalveluun saadakseen apua varauksen ajankohdan muuttamisessa. Niin kuin yleisesti tiedämme, asiakkaita sitoo hotellivarauksissa tietyt peruutus- ja muutossäännöt. Asiakkaan käytössä olevilla työkaluilla varausta ei enää pystynyt teknisesti muuttamaan tai perumaan. Matkustajaa odotettiin tuona samana päivänä saapuvaksi erääseen Intian loistohotelliin, hinnaltaan varsin arvokkaaseen majoitusratkaisuun.

Ymmärsimme asiakkaan huolen, koska veloitusta varauksesta oli joka tapauksessa tulossa. Otimme tehtävän välittömästi haltuumme ja kerroimme asiakkaalle mitä voimme yrittää tehdä asian korjaamiseksi. Nopeana ratkaisuna asiakaspalvelija otti pikaisen puhelun Intiaan. Kun saimme yhteyden hotellin myyntipalveluun, kerroimme heille asiakkaan tilanteesta. Hotellissa oltiin varsin ymmärtäväisiä asan suhteen.

Saimme neuvoteltua ratkaisun asiakkaalle. Hotelli suostui muuttamaan varauksen saapumispäivän ja ajankohdan asiakkaan haluamalla tavalla ilman erillistä veloitusta. Teimme yhdessä tarvittavat muutokset järjestelmiimme ja vahvistimme asiat kirjallisesti.

Matkustajalle välittyi erinomainen kokemus palvelustamme. Hän antoi kiitosta asiakaspalvelijalle, joka oli hoitanut asian ammattimaisella otteella, asiakasta kuunnellen.

Matkustajalle välittyi erinomainen kokemus palvelustamme. Hän antoi kiitosta asiakaspalvelijalle, joka oli hoitanut asian ammattimaisella otteella, asiakasta kuunnellen. Uskomme vahvasti, että tällaisten kokemuksien myötä palvelu sitoo käyttäjää ja suostutteluhalukkuus kasvaa.

Tuomo Kantanen

Team Leader

 

Onko sinulla kysyttävää webinaarin aiheesta?

avatar
  Subscribe  
Notify of