Help deskin resurssien merkityksestä – 5 näkökulmaa

Help Desk – tuo välttämätön tukitoiminto yrityksellesi. Help Desk toimii kilpailutekijänä, kun se on oikein toteutettu ja resursoitu. Seuraavassa on viisi näkökulmaa help deskin resurssin merkityksestä. 1 ) Help Desk vahvistaa asiakastyytyväisyyttä Asiakas on tehnyt yrityksen näkökulmasta tärkeän ja merkityksellisen valinnan; hän on tullut yrityksen asiakkaaksi. Hän on jo ostovaiheessa odottanut palvelun tai tuotteen toimivan […] Lue lisää »

Miten valitset yrityksesi strategian? Kustannusjohtajuus, erilaistaminen vai fokusointi?

Markkinatilanne on ollut jo parisen vuotta haasteellinen ja saattaa jatkua vielä jonkun tovin tämänkin vuoden puolella. Michael Porterin tutkimusten mukaan yritykset voivat pärjätä kilpailussa kolmella liiketoimintastrategialla: kustannusjohtajuus, erilaistaminen ja fokusointi. Strategia on verbi Kuvatun kaltaiset strategiset pää-vaihtoehdot ovat laajalti tunnettuja ja hyväksyttyjäkin. Samalla on helppo yhtyä Porterin varoitukseen ettei valinta saa jäädä strategisen liturgian tasolle. […] Lue lisää »