Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta!

Vesterålens Naturprodukter – hyvän terveyden puolesta! Vesterålens Naturprodukter on pohjois-norjalainen yritys, se aloitti toimintansa Suomessa pienessä mittakaavassa vuonna 2000. Pikkuhiljaa parin vuoden aikana toiminta laajeni, ja oli aika valita luotettava yhteistyökumppani hoitamaan Suomen asiakaspalvelua. Yhteistyökumppaniksi valikoitui Call Waves, tuolloin vielä pieni, mutta pippurinen tulokas. Tarjosimme VNP:lle palvelun kokonaispaketin. Me Call Wavesilla otimme hoitoomme kaikki asiakaspalveluun […] Lue lisää »

Back office -palveluiden ulkoistaminen – 5 syytä ulkoistukseen

Back office -toiminnot koetaan usein välttämättömäksi pahaksi. Ne kuitenkin ovat hyvin toimivan yrityksen tukijalka, jota ilman yritys ei toimi. Nämä tukijalan toiminnot vaativat oman resurssinsa, ja monessa yrityksessä varmaan pohditaan, kuinka back office -toiminnot saataisiin toimimaan tehokkaasti yrityksen ydinliiketoiminnan ohessa. Hoitaako back office -toiminnot itse vai olisiko järkeä ulkoistaa? Vastaus on kyllä, ulkoistaminen on järkevää! […] Lue lisää »

Back Office – Hyvän asiakaspalvelun luonnollinen osa

Haluatko vapauttaa henkilökuntasi asiakaspalveluun siirtämällä back office -toiminnot toisaalle? Toteutettaessa hyvää asiakaspalvelua vaaditaan riittävästi resurssia. Myös yrityksen sisäiset prosessit eli back office vaatii oman resurssinsa. Back office-toiminnot tapahtuvat asiakasrajapinnan ulkopuolella ja asiakkaalle näkymättömissä, ne kuitenkin tukevat erilaisia asiakasrajapinnan prosesseja. Back office-toimintojen hoitaminen sitoo henkilöstöä. Entä jos myös tuo resurssi vapautuisi asiakaspalveluun? Sujuva asiakaspalvelu, jossa asiakkaat […] Lue lisää »