Maailma muuttuu, niin minäkin työntekijänä

Muutamia vuosia sitten mieheni repäisi minut mukaansa etelästä tänne Savoon, paikkaan jossa minulla ei ollut työtä, läheisiä tai ystäviä. Täydellinen loikkaus tyhjään ja tuntemattomaan. Alkoi työnhaku. Olen aina tehnyt asiakaspalvelutyötä, myynyt palveluita ja tuotteita, mutta vain face-to-face -menetelmällä. Nähdessäni Call Wavesin rakennuksen, heräsi mielenkiintoni. Mietin mitä se pitää sisällään ja millaisia palveluita yritys tarjoaa? Löysin […] Lue lisää »

Asiakaspalvelu, pakollinen paha?

Monelle yritykselle yhteyttä ottava asiakas on ongelma. Kun asiakas soittaa, yleensä jokin on mennyt pieleen ja aikaa menee asioiden selvittämiseen, jolloin ”tärkeämmät” hommat saavat odottaa. Oikeasti yhteydenotto ei ole ongelma, vaan mahdollisuus. Kunhan se vain hoidetaan oikein. Resurssit yrityksissä ovat rajalliset ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yleistyy jatkuvasti. Kaikkien aikaa ja rahaa säästyy, kun asiakaspalvelun ammattilaiset hoitavat […] Lue lisää »

Päivä Johtajana

Päivä Johtajana projekti- esiripun raottaminen tämän päivän johtamisesta Teemme yhteistyötä Nuorkauppakamarin kanssa ja sen tiimoilta osallistuimme tänä vuonna kahdella eri paikkakunnalla Päivä Johtajana-projektiin. Päivä Johtajana- projektin tarkoituksena oli auttaa nuorta ymmärtämään millaista on nykypäivän johtajan arki, sekä herätellä ajatuksia tulevaisuuden suunnitelmissa. Vietimme Päivä Johtajana-päivää torstaina 24.11 Mikkelissä ja Kuopiossa. Mikkelin yksikössä Pinja pääsi havainnoimaan Riitta […] Lue lisää »

Vastuullinen kesätyö

Rohkeutta hakemiseen Maailma muuttuu kokoa ajan ja digi aikakaudella monet perinteiset käsitykset ammateista ovat muuttuneet tai tulevat muuttumaan. Yhä enemmän myyntityö tulee mukaan jokaiseen ammattiin. Useat toimialat pitävät sisällään puhtaasti puhelimessa tapahtuvaa myyntityötä, vaikka mielikuvissamme tämä työ on aivan joitain muuta. Myyntityötä kannattaakin kokeilla, kokemukset myyntityöstä ovat perustana monelle tulevaisuuden työlle. Sinulla pitää vain olla […] Lue lisää »

Kova pakkanen asiakaskokemuksen haasteena

Kovassa pakkasessa autot hyytyvät, vikapalvelut soivat ja taksipalvelu nostattaa kysyntäänsä. Tammikuu on alkanut palvelukeskuksessamme hyvin kiireisenä. Puhelujemme volyymihuiput vaihtelevat huomattavasti eri vuoden ajankohdan sekä akuutisti muuttuvien säätilojen mukaan. Lyhyen ajanjakson sisällä asiakaspalvelijat vastasivat useisiin tuhansiin eri palvelukanavista saapuneisiin yhteydenottoihin. ”Jos kova pakkanen jatkuu kuukauden, se tuntuu jo merkittävinä piikkeinä eri tilastoissa.” Kiireen ollessa valloillaan, kaikki puhaltavat meillä yhteen hiileen […] Lue lisää »