Hotelzonin päivystyspalvelulla apua kellon ympäri

Liikematkailijan lento oli peruuntunut aikaisin aamulla teknisen vikatilanteen vuoksi. Hän oli nyt jumissa lentokentällä Euroopassa. Liikematkailija soitti Hotelzonin päivystyspalveluun saadakseen apua varauksen ajankohdan muuttamisessa. Niin kuin yleisesti tiedämme, asiakkaita sitoo hotellivarauksissa tietyt peruutus- ja muutossäännöt. Asiakkaan käytössä olevilla työkaluilla varausta ei enää pystynyt teknisesti muuttamaan tai perumaan. Matkustajaa odotettiin tuona samana päivänä saapuvaksi erääseen Intian loistohotelliin, […] Lue lisää »

Matkantekijänä asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Palveluhenkisyys ja halu päästä osaksi hyvää työyhteisöä johdattivat Anu Pehkosen, 20, Call Wavesille erinomaisten asiakaskokemusten pariin.   Anu Pehkonen vastaa työssään Suomen tunnetuimpiin ravintolabrändeihin kuuluvan Kotipizzan asiakaskokemuksista. Anu hoitaa Kotipizzan tilauspalvelua ja huolehtii, että kohtaamisesta jää asiakkaalle myönteinen tunne aina alkutervehdyksestä tilauksen loppuun saattamiseen saakka. Tie Call Wavesille aukeni perinteisiä reittejä pitkin ja asiat etenivät […] Lue lisää »

Poweria päivään

Oletko koskaan pohtinut, mikä tuo energiaa sinun työpäivääsi? Onko jotain sellaista, mitä voisit itse lisätä / vähentää ja sitä kautta saada itsesi mahdollisimman hyvään vireeseen ja energiseen tilaan? Uskon, että jokainen työskentelee mieluummin energisessä olotilassa kuin väsyneenä. Harvemmin tulee kuitenkaan pohdittua sitä, mikä vaikutus omilla valinnoilla on omaan olotilaan. Itselleni täydellinen aloitus työpäivälle on se, […] Lue lisää »

Millaista on työskennellä Call Wavesilla?

Syyskuu 2016. Vuosi oli ollut todella rankka monella tapaa. Henkilökohtaisessa elämässä, rahallisesti sekä työn puolestakin. Makasin sohvalla flunssan kourissa, kun kuin salama kirkkalta taivaalta mieleeni tuli, että hei, oliko mulla tänään jotain sovittua. Työkkäristä oli tullut joitakin päiviä aiemmin kutsu mennä johonkin rekrytointitilaisuuteen. Hetken painiskelin omantunnon kanssa ja sitten vääntäydyin laittamaan itseni jonkinlaiseen siedettävään kuntoon. […] Lue lisää »

Mitä tekee digitaalisten palveluiden kehittäjä?

Olen Miika Mäkinen ja toimin Digitalised Services Developerina (digitaalisten palveluiden kehittäjä) täällä CallWavesilla. Työnkuvaani kuuluu muun muassa BI-raportointi (business intelligence), eli puheluvirtojen ja palveluiden tapahtumien analyysit, resursointilaskelmat ja -ennusteet, sekä kustannus- ja kannattavuuslaskelmat. BI-raportointia käytetään eri asiakkuuksissa eri tarkoituksiin, niin asiakkaalle esitettävinä raportteina kuin sisäisesti palvelun kehittämistä ja seurantaa varten. BI-raportointi tarjoaa myös apua valmennukseen […] Lue lisää »