Call Waves – sitkeä ammattilainen jo 19 vuotta

Call Wavesin toiminta alkoi 2. toukokuuta vuonna 2000 – siitä on jo 19 vuotta! Vuosi 2020 on siis juhlavuosi, sitä kohti mennään jo melkoista vauhtia. Pienestä aloitettiin, meitä oli 14 innokasta naishenkilöä, jotka valikoituivat kurssille helmikuun alussa 2000. Kolme kuukautta opiskeltiin työssä tarvittavia taitoja: puheviestintää, tiimityöskentelyä, tietotekniikkaa, laatua, englantia, ruotsia. Meitä oli pieni ryhmä, joka […] Lue lisää »

Asiakaspalvelua napin painalluksella

Yritysmaailmassa eletään voimakasta robotiikan ja tekoälyn murrosaikaa. On ennustettu, että vuoteen 2020 saavuttaessa 85% asiakaskohtaamisista hoituu ilman ihmisen avustusta. Parhaimmillaan teknologia vapauttaa asiakaspalvelijat toistuvista työtehtävistä ja mahdollistaa asiakkaiden palvelun helpommin, nopeammin ja henkilökohtaisemmin.  Manuaaliset työvaiheet voidaan ulkoistaa esimerkiksi nappipohjaiselle Chatbotille eli nappibotille, jolla tarkoitetaan automatisoituja tehtäviä suorittavaa tietokoneohjelmaa. Chatbot aktivoituu verkkovierailijan saapuessa sivustolle ja kysyy […] Lue lisää »

Hotelzonin päivystyspalvelulla apua kellon ympäri

Liikematkailijan lento oli peruuntunut aikaisin aamulla teknisen vikatilanteen vuoksi. Hän oli nyt jumissa lentokentällä Euroopassa. Liikematkailija soitti Hotelzonin päivystyspalveluun saadakseen apua varauksen ajankohdan muuttamisessa. Niin kuin yleisesti tiedämme, asiakkaita sitoo hotellivarauksissa tietyt peruutus- ja muutossäännöt. Asiakkaan käytössä olevilla työkaluilla varausta ei enää pystynyt teknisesti muuttamaan tai perumaan. Matkustajaa odotettiin tuona samana päivänä saapuvaksi erääseen Intian loistohotelliin, […] Lue lisää »

Matkantekijänä asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Palveluhenkisyys ja halu päästä osaksi hyvää työyhteisöä johdattivat Anu Pehkosen, 20, Call Wavesille erinomaisten asiakaskokemusten pariin.   Anu Pehkonen vastaa työssään Suomen tunnetuimpiin ravintolabrändeihin kuuluvan Kotipizzan asiakaskokemuksista. Anu hoitaa Kotipizzan tilauspalvelua ja huolehtii, että kohtaamisesta jää asiakkaalle myönteinen tunne aina alkutervehdyksestä tilauksen loppuun saattamiseen saakka. Tie Call Wavesille aukeni perinteisiä reittejä pitkin ja asiat etenivät […] Lue lisää »

Poweria päivään

Oletko koskaan pohtinut, mikä tuo energiaa sinun työpäivääsi? Onko jotain sellaista, mitä voisit itse lisätä / vähentää ja sitä kautta saada itsesi mahdollisimman hyvään vireeseen ja energiseen tilaan? Uskon, että jokainen työskentelee mieluummin energisessä olotilassa kuin väsyneenä. Harvemmin tulee kuitenkaan pohdittua sitä, mikä vaikutus omilla valinnoilla on omaan olotilaan. Itselleni täydellinen aloitus työpäivälle on se, […] Lue lisää »