Apua tien päälle vaikka keskellä yötä

Ongelmat tien päällä yllättävät yleensä juuri pahimpaan aikaan, kun on kiire tai sitten keskellä yötä. Onneksi nopeaa apua on saatavilla milloin ja missä tahansa. Aina automatkat eivät suju ongelmitta. Auton rengas saattaa puhjeta, tai autoon ilmaantua muuta vikaa, joka katkaisee matkan. Autoliiton matkanjatkamispalvelu auttaa tien päällä pulaan joutuneita ympäri vuorokauden. Me Call Wavesilla olemme toimineet […] Lue lisää »

Asiakaspalvelu, pakollinen paha?

Monelle yritykselle yhteyttä ottava asiakas on ongelma. Kun asiakas soittaa, yleensä jokin on mennyt pieleen ja aikaa menee asioiden selvittämiseen, jolloin ”tärkeämmät” hommat saavat odottaa. Oikeasti yhteydenotto ei ole ongelma, vaan mahdollisuus. Kunhan se vain hoidetaan oikein. Resurssit yrityksissä ovat rajalliset ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yleistyy jatkuvasti. Kaikkien aikaa ja rahaa säästyy, kun asiakaspalvelun ammattilaiset hoitavat […] Lue lisää »

Aktiivisuutta tarvitaan sekä työnantajilta että työttömiltä

Aktiivimalli on puhuttanut paljon viime aikoina. Olipa siitä mitä mieltä tahansa, on kaikkien etu, että työnantajat ja työttömät löytävät toisensa. Call Wavesilla on sellainen positiivinen ongelma, että kasvun mahdollistamana töitä olisi, mutta tekijät ovat välillä kiven alla, sillä asiakaspalvelu- ja myyntityön maine ei välttämättä ole paras mahdollinen. Päätimme viime syksynä tarttua härkää sarvista ja olla […] Lue lisää »

Työhyvinvointi: Tasapainoa työn ja vapaa-ajan kesken

Edellisessä blogitekstissä pohdin, mitä työhyvinvointi on ja mikä merkitys on avoimella vuorovaikutuksella työyhteisössä. Ihmisen hyvinvointiin ja työssäjaksamiseen vaikuttaa toki myös se, millä lailla yksilön työ ja vapaa-aika ovat tasapainossa keskenään. Työyhteisöllä, itse työtehtävillä ja työssäviihtymisellä on suuri merkitys työhyvinvoinnille, mutta aivan yhtä suuri rooli on myös sillä, miten viettää vapaa-aikansa. Jos valvoo yömyöhään, syö milloin […] Lue lisää »

Mihin millenniaalit tarvitsevat asiakaspalvelua 2020?

Asiakaspalvelulla ei ole tulevaisuutta. Kaikki media väittää näin! Koneet vievät meidän työt. Asiakaspalvelurobotti käy meidän puolesta kauppaa. Kuitenkin nuori sukupolvi haluaa asiakaspalvelua, joten yrityspäättäjät – herätys!   Kyselyn olettamukset ”Ei mihinkään!”, ”Mikä on asiakaspalvelua?”, ”Eikö se ole itsestäänselvyys?”. Näin oletimme vastauksien kyselyymme olevan omien uskomustemme pohjalta. Uskomukset ja menneet kokemukset ohjaavat ajatteluamme ja päätöksentekoamme. Ei […] Lue lisää »