GDPR – kuinka me olemme valmistautuneet?

GDPR:ista (General Data Protection Regulation) puhutaan tällä hetkellä paljon. Uusi EU:n laajuinen tietosuoja-asetus on tullut voimaan 24.5.2016 ja sen soveltaminen alkaa 25.5.2018. Asetus koskee kaikkia yrityksiä, jotka toimivat EU:ssa tai käsittelevät EU-kansalaisten henkilötietoja. Mitä tämä meidän toiminnassamme tarkoittaa? GDPR-yhteensopivuuden saavuttaminen voi vaatia yrityksissä paljon työtä, jos valmistautumista ei ole aloitettu ajoissa tai jos tietoturvaan ei […] Lue lisää »

Asiakaspalvelutyön menestyksen avaimet

Asiakaspalvelijan työ on vaativa, mutta antoisa ammatti. Menestyminen vaatii paitsi omaa halua myös hyvän työympäristön ja tukea. Olen työskennellyt Call Wavesilla vajaan parin vuoden ajan muutettuani Varkauteen. Jo sitä ennen hakeuduin myynti- ja markkinointialan opintojeni jälkeen asiakaspalvelutehtäviin aiemmassa kotikaupungissani. Pidän asiakaspalvelutyöstä, koska siinä saa olla ihmisten kanssa ja auttaa. Työ on mukavaa, mutta toisaalta välillä […] Lue lisää »

Etätyö – uhka vai mahdollisuus?

Nykypäivänä monia töitä voi teknologian avulla tehdä oikeastaan missä tahansa. Myös asiakaspalvelutyötä voi tehdä vaikka kotoa käsin, kunhan tekniikkapuoli on kunnossa ja tietoturvallisuudesta on huolehdittu. Työskentelen Call Wavesilla asiakaspalvelutehtävissä. Palvelen asiakkaita useissa eri palveluissamme puhelimitse sekä sähköisissä kanavissa. Olen viihtynyt näissä hommissa valmistumisestani lähtien, yli 10 vuotta. Työni on monipuolista ja kiinnostavaa, mutta matka kotoa […] Lue lisää »

Julkaistu kategoriassa Blogi

Mittaamalla ymmärrystä ja parempia tuloksia

Miten uskollisia asiakkaasi ovat? Kuinka todennäköisesti he suosittelisivat palveluasi myös muille? Nämä ovat kysymyksiä, joita monessa yrityksessä mietitään, sillä uskolliset asiakkaat ostavat enemmän ja tuovat asiakkaiksi myös ystäviään. Ihmiset luottavat toisten ihmisten suositteluun enemmän kuin suoraan brändiltä tulevaan viestiin. Kun itse valitsen hotellia, katson millaisia suosituksia muut ovat antaneet. Jos ystäväni suosittelee tai kiittelee sosiaalisessa […] Lue lisää »

Apua tien päälle vaikka keskellä yötä

Ongelmat tien päällä yllättävät yleensä juuri pahimpaan aikaan, kun on kiire tai sitten keskellä yötä. Onneksi nopeaa apua on saatavilla milloin ja missä tahansa. Aina automatkat eivät suju ongelmitta. Auton rengas saattaa puhjeta, tai autoon ilmaantua muuta vikaa, joka katkaisee matkan. Autoliiton matkanjatkamispalvelu auttaa tien päällä pulaan joutuneita ympäri vuorokauden. Me Call Wavesilla olemme toimineet […] Lue lisää »