Panostamme digiosaamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen

Haluamme kehittyä jatkuvasti ja olla asiakkaillemme se paras kumppani mullistuvassa asiakaskohtaamisen maailmassa. Kesän kynnyksellä vahvistamme joukkuettamme monipuolisella digipalveluiden innovaattorilla Miika Mäkisellä sekä rautaisella asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaisella Mikko Heiskasella.

Asiakaspalvelun digitalisointi on päivän sana monen kumppanimme huulilla. Pelkkä digitalisointi ei tuo uutta tai tehokkuutta asiakaspalveluun, jollei palvelupolkuja mietitä kokonaisuus huomioiden.

Mikä asikaspalvelun osa-alueista on digitalisoitavissa tai robotisoitavissa (RPA) käyttäen tukialyä (AI) osana asiakaspalvelua? Kuinka nämä saadaan toimimaan saumattomasti asiakaspalvelun osana?

Varmasti nyt ja tulevaisuudessa tarvitaan sitä inhimillistä ihmistä, joka osaa reagoida asiakkaan tilanteeseen palvelutapahtumassa. Peruspalveluun liittyvät monotoniset työt on kuitenkin mahdollista hoitaa tulevaisuudessa sähköisin ratkaisuin ja parantaa siten asiakaspalvelun kokonaisuutta ja tuottavuutta.

Uusia tulevaisuuden palveluratkaisuja

Yksi suuri haaste asiakaspalvelussa on löytää ruuhkautuviin palveluihin tukiälyyn soveltuvia ratkaisuja, joko hoitamaan koko palveluprosessi tai olla osana prosessia. Tällöin businessanalytiikka on keskeinen osa palveluiden kehittämistä. Ilman sitä palvelupolkuja ei voida kehittää tai parantaa. Lisämyynti on päivän sana jokaisessa tapahtumassa ja analytiikka antaa yhdessä tukiälyn kanssa mahdollisuuden tähän.

Digitaalisten palvelujen kehittäjänä (Digitalised Services Developer) toimivan Miika Mäkisen tehtävä on löytää ja kehittää uusia palveluratkaisuja Call Wavesin ja kumppaniyritystemme asiakaspalveluun. Suomalainen kuluttaja on entistä vaativampi ja se kehitys ei tule vähenemään. Uusi vuosikymmen tuo uudet haasteet. Call Wavesin palvelukonseptit etenevät kohti uutta vuosikymmentä.

Vielä erinomaisempia asiakaskokemuksia

Sloganimme kuuluu ”Erinomaisia asiakaskokemuksia”, ja niitä voimme ylpeänä kertoa tuottavamme. Haluamme kuitenkin kehittyä vieläkin paremmiksi, joten joukkomme vahvistuksena aloittaa yli 10 vuotta myyntiä ja asiakaspalvelua valmentanut Mikko Heiskanen, joka sparraa meitä erityisesti myynnillisen asiakaspalvelun mestareiksi. Mikko on uusi Customer Experience Managerimme.

Mikolla on laaja-alaista ymmärrystä tekijöistä, joilla tulosta tehdään. Hän on työskennellyt myynnin parissa myyjänä, myynnin esimiehenä sekä valmentajana. Mikon vahvuus on tuloksen tekeminen motivoituneen ja hyvällä fiiliksellä toimivan tiimin avulla, joka haluaa sekä saavuttaa että ylittää annetut tavoitteet.

Uusien vahvistustemme kanssa olemme valmiina kehittämään tulevaisuuden asiakaskohtaamisia kasvavalla vauhdilla digitalisoituvassa maailmassa ja viemään asiakaskokemukset seuraavalle tasolle!

 

Onko sinulla kysyttävää webinaarin aiheesta?

avatar
  Subscribe  
Notify of