RekryKoulutus toi taloon 10 uutta työntekijää

Call Waves järjesti tammikuussa yhteistyössä TE-palveluiden kanssa Varkaudessa RekryKoulutuksen, jonka kautta kymmenen työtöntä- tai työttömyysuhan alaista sai vakituisen työpaikan. Varkauden rekrytointikoulutus ei ollut ensimmäinen laatuaan, vaan Call Wavesilla on hyviä kokemuksia TE-palveluiden kanssa toimimisesta esimerkiksi Kuopiossa. – Viimeisimmät RekryKoulutukset ovat meillä olleet kahden viikon mittaisia. Koulutusten avulla olemme pystyneet tarjoamaan töitä myös sellaisille, joilla ei […] Lue lisää »

Tervetuloa webinaariimme 1.3.2018!

Mitkä ovat ulkoistuksen suurimmat haasteet ja mahdollisuudet? Call Waves järjestää kiinnostavan webinaarin aiheen tiimoilta 1.3.2018 klo 9 – 10. Toimintojen ulkoistamisella voi saada aikaan suuria säästöjä, mutta väärin ajoitettuna tai toteutettuna se voi myös epäonnistua. Call Wavesin ensimmäisessä webinaarissa paneudutaan ulkoistamisen haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Äänessä ovat ulkoistamisasioiden kanssa vuosia työskennelleet asiantuntijat, Senior Consultit Marjut Huhtala ja Taisto Vartiainen. […] Lue lisää »

Call Wavesin Joulutervehdys 2017

Call Waves kiittää yhteistyöstä ja toivottaa Rauhallista Joulua ja menestystä vuodelle 2018! Call Waves lahjoittaa joulumuistamisiin varaamansa summan JCI-joulupuukeräykseen, käytettäväksi paikalliseen hyväntekeväisyyteen ja avustustoimintaan. Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2018 ———- Season’s Greetings from Call Waves This year we will remember our Customers and Partners by donating our Christmas Greeting funds to JCI Warkaus for […] Lue lisää »

CEM -tapahtuma 22.11.2017 Scandic Park, Helsinki

Data ja tunne – Miten luot ylivertaisen asiakaskokemuksen? Olemme kumppanina Customer Experience Management -tapahtumassa, joka järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tule mukaan tapaamaan avainhenkilöitämme, tutustumaan palveluihimme sekä kuulemaan mielenkiitoisia esityksiä! Vuosittaisen alan johtavan Customer Experience Management -tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen. Tapahtuma ravistelee käytettyjä toimintamalleja sekä antaa ajatuksensiemeniä […] Lue lisää »