Miten asiakassuhdetta kehitetään? Entäpä vuorovaikutustaitoja? Ilmoittaudu mukaan webinaareihimme!

Call Wavesin touko-kesäkuun webinaareissamme paneudutaan muun muassa vuorovaikutustaitoihin asiakaskohtaamisessa sekä asiakassuhteen kehittämiseen ja asiakkaan sitouttamiseen.  Tänä päivänä puhutaan paljon asiakaskokemuksesta sekä sen mittaamisesta. Asiakas on yrityksen tärkein avainhenkilö, mutta asiakkaan sitouttaminen vaatii työtä. Miten asiakaskokemusta ja asiakassuhdetta kehitetään? Mitkä ovat sellaisia tekijöitä, jotka saavat asiakkaan sitoutumaan yritykseen? Senior Consultimme Marjut Huhtala ja Taisto Vartiainen puhuvat toukokuun webinaarissamme 17.5.2018 asiakassuhteen kehittämisestä. […] Lue lisää »

Toimintamme kasvaa – useita työmahdollisuuksia tarjolla

Toimintamme kasvaessa rekrytoimme lisää henkilöstöä tuottamaan kanssamme erinomaisia asiakaskokemuksia. Haemme Kuopion yksikköömme uutta tiiminvetäjää, eli Team Leaderia. Haluaisitko päästä kannustamaan muita yhä parempiin suorituksiin? Onko sinulla jo kokemusta asiakasrajapinnassa toimimisesta; myynnistä, ratkaisujen etsimisestä tai asiakaspalvelusta? Entäpä valmentamisesta? Ehkäpä myös kaupallinen koulutus löytyy? Vastasitko edellisiin kyllä? Lue lisää työpaikasta täältä. Etsimme myös muun muassa palveluneuvojia asiakaspalveluun sekä […] Lue lisää »

Asiakastyytyväisyys ja suositteluhalukkuus kiitettävällä tasolla

Tavoitteemme on tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia ja haluamme olla asiakkaillemme vastuullinen ja luotettava kumppani asiakashallinnassa. Pystyäksemme palvelemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, tutkimme asiakastyytyväisyyttä säännöllisin väliajoin. Vuoden ensimmäisen kvartaalin osalta saimme kiitettävän arvosanan. Asiakkaidemme antama arvosana vuoden 2018 ensimmäisen kvartaalin ajalta on asiakastyytyväisyyden osalta 8,6. Suositteluhalukkuus on 8,8 kouluasteikolla (4-10). – Olen alkuvuoden osalta erittäin tyytyväinen siihen, […] Lue lisää »

Robotiikka asiakaspalvelussa -webinaari 5.4.2018. Ilmoittaudu mukaan!

Huhtikuun webinaarissamme 5.4.2018 puhutaan robotiikasta asiakaspalvelussa. Miten robotisaatio on muuttanut ja muuttaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta? Mitä hyötyä siitä on ja kenelle? Millaisia mahdollisuuksia robotiikka tarjoaa? Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Senior Consultimme Taisto Vartiaisen luotsaamassa huhtikuun webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan webinaariimme 5.4. klo 9 – 10! Webinaari on mahdollista katsoa myös tallenteena. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille.

Mitkä ovat ulkoistuksen mahdollisuudet ja haasteet? Katso tallenne webinaaristamme!

Call Wavesin maaliskuun webinaarissa paneuduttiin ulkoistamisen sudenkuoppiin ja onnistumisiin. Asiantuntijana maaliskuun webinaarissamme vuosia ulkoistusasioiden kanssa työskennellyt Senior Consultimme Marjut Huhtala. Seuraavassa webinaarissamme 5.4.2018 klo 9-10 puhutaan robotiikasta asiakaspalvelussa. Millaista hyötyä siitä on ja kenelle? Miten robotiikka muuttaa asiakaskokemusta? Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täältä. Marjut Huhtala +358 20 7191 359 LinkedIn: Marjut Huhtala