CEM -tapahtuma 22.11.2017 Scandic Park, Helsinki

Data ja tunne – Miten luot ylivertaisen asiakaskokemuksen?

Olemme kumppanina Customer Experience Management -tapahtumassa, joka järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tule mukaan tapaamaan avainhenkilöitämme, tutustumaan palveluihimme sekä kuulemaan mielenkiitoisia esityksiä!

Vuosittaisen alan johtavan Customer Experience Management -tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

Tapahtuma ravistelee käytettyjä toimintamalleja sekä antaa ajatuksensiemeniä uusiin mahdollisuuksiin. Tapahtuman inspiroivat asiantuntuja- ja CASE -esimerkit tarjoavat uusia ideoita ja konkreettisia työkaluja, joita voit hyödyntää työssäsi.

Vuoden kiinnostavin CEM -tapahtuma tarjoaa ratkaisuja asiakaskokemuksen parantamiseen ja hoitamiseen.

Customer Experience Management 2017
22.11.2017
Scandic Park, Helsinki

Ilmoittaudu tästä: http://events.almatalent.fi/cem/
Tervetuloa mukaan, nähdään tapahtumassa!

Don't be shellfish...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone