Call Wavesille korkein AAA-luottoluokitus

Call Waves Solutions Finland Oy:lle on myönnetty toimialansa ainoana yrityksenä korkeimman luottoluokituksen Suomen Vahvimmat Platina -erikoissertifikaatti.

Suomen Asiakastieto Oy myöntää käyttöoikeuden Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaattiin yritykselle, jonka riskiluokka on AA+ tai AAA vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna. Tätä luottoluokitusta arvioidaan taloudellisilla tunnusluvuilla, taustatiedoilla ja yrityksen maksukäyttäytymisellä. Call Waves on kuulunut Platina-luokkaan vuodesta 2012.

Call Waves on 19-vuotisen matkansa aikana ponnistanut asiakaspalvelun ja myynnin tehokkaaksi toteuttajaksi sekä innovatiiviseksi kehittäjäkumppaniksi. Yritys perustettiin Varkauteen vuosituhannen vaihteessa paikkaamaan seudullista pulaa palvelualan työpaikoista. Tänä päivänä Call Waves on valtakunnallinen ja kansainvälinen tulevaisuuden contact center. Se työllistää noin 180 myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaista Varkaudessa, Mikkelissä ja Kuopiossa.

Pitkäjänteinen työ on nyt palkittu korkeimmalla AAA-luottoluokituksella. Toimitusjohtaja Riitta Toivanen tuntee ansaittua ylpeyttä, mutta muistelee nöyryydellä matkaa Suomen kärkiyritysten joukkoon. Suomen vahvimmaksi ei tulla yhdessä yössä, vaan siihen kasvetaan opin ja erehdyksenkin kautta.

– Olemme otettuja ja ylpeitäkin tästä sertifikaatista. Onhan tämä kova juttu, sillä vain noin muutama prosentti kaikista suomalaisista yrityksistä täyttää kriteerit pitkäkestoiseen Platina-luokkaan.

Tulevaisuus lupaa suuria

Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti kertoo toiminnan jatkuvuudesta, luotettavuudesta ja taloudellisesta vakavaraisuudesta – yrityksestä, jossa asiat on hoidettu hyvin. Asiakkaille, kumppaneile ja muille sidosryhmille se kertoo, että yhteistyö yrityksen kanssa on kestävällä pohjalla.

Call Wavesin vuosi 2018 oli erittäin hyvä. Toivanen arvioi, että numeroiden valossa kannattava kasvu jatkuu samanlaisena myös kuluvan vuoden aikana.

– Investoinnit järjestelmiin ja prosesseihin ovat tuottaneet tulosta. Olemme olleet erittäin aktiivisia, jopa edelläkävijöitä asiakaspalvelualan murroksessa ja digitalisaation eteenpäin viennissä. Unohtamatta kuitenkaan sitä, että asiakaspalvelussa tärkeimmässä roolissa on aina ihminen.

Call Waves, asiakasta varten

Korkeimman luottoluokituksen sertifikaatti on ansaittu yhdessä henkilökunnan kanssa. Yhtenäinen yrityskulttuuri, innostus ja intohimo asiakaspalveluun sekä  henkilöstön osaaminen ja hyvinvointi luovat vahvan pohjan erinomaisiin asiakaskohtaamisiin.

– Vahvasti sitoutunut henkilökunta on meille valtava pääoma, jota ilman emme olisi tässä. Tähän on taisteltu yhdessä, kertoo Toivanen.

Call Wavesille asiakas on sydämen asia.

– Tyytyväiset asiakkaat, jotka ovat vuodesta toiseen vakuuttuneet meistä ja luottaneet meihin, on paras kiitos tehdystä työstä. Katsomme eteenpäin ja lupaamme myös tulevaisuudessa palvella asiakkaitamme samalla innostuksella ja intohimolla kohti erinomaisia asiakaskokemuksia.

 

Onko sinulla kysyttävää webinaarin aiheesta?

avatar
  Subscribe  
Notify of