Call Waves järjesti asiakastapaamisen

Call Wavesin  asiakastapaaminen vietettiin mielenkiintoisten luentojen ja golfkisan merkeissä 17.8.2016

Asiakaskokemuksen johtamisesta puhui Matti Toivonen Opus Capitalta.

Asiakaskokemus, sen johtaminen ja kehittäminen ovat tällä hetkelle liiketoiminnan kuuma peruna. Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu ja mitä sen menestynyt johtaminen vaatii? Kokemukset perustuvat globaaliin ympäristöön yli 11 000 asiakkaan kanssa monimutkaisessa liiketoimintaympäristössä, jossa erityisesti Suomen asiakaspalvelun asiakastyytyväisyys ja suositteluaste on noussut 8-kertaisesti vuoden aikana.

Saumattoman asiakaskokemuksen rakentamisesta luennoi Tomi Korpaeus Provad Oy:stä.

Miten asiakaspalvelu vaikuttaa asiakasuskollisuuteen – ja miten tätä tietoa voidaan käyttää hyväksi bisneksessä.

Miten rakennetaan saumaton asiakaskokemus sirpaleisessa ja monikanavaisessa maailmassa.

Tapahtuma järjestettiin Joroisissa Kartanogolfin upeissa maisemissa.

Asiakastapaaminengolf