Asiakaspalvelu 24/7 auttaa sinuakin

Vuosi vaihtui ja Call Waves painaa töitä täydellä höyryllä! Talvi yllättää meidät suomalaiset aina joka vuosi. Paukkupakkaset hyydyttävät autoja teiden varsille ja lumikuormat aiheuttavat häiriöitä sähkön jakeluun.

Me Call Wavesilla vastaamme Autoliiton matkanjatkumispalvelun puheluihin. Annamme autoilijoille ensikäden vinkkejä ja järjestämme tarvittaessa apua paikalle.

Matkustajat on saatava teiden varsilta nopeasti lämpimään. Eikä autoakaan pidä jättää pakkasen armoille pitkäksi aikaa.

Samaan aikaan Energa -tiimimme ottaa vastaan sähköttömien asiakkaiden puheluita. Asiakaspalvelijamme kuuntelee asiakasta, opastaa ja tekee vikailmoituksen.

Kaiken tämän keskellä alennusmyynnit ovat verkkokaupoissa kiivaimmillaan. Tilausta tehdessä eteen saattaa tulla monen moista kysymystä. Vastaus kysymykseen on vain yhden puhelinsoiton, chatin tai sähköpostin päässä.

Muun muassa kaikissa noissa edellä mainituissa tilanteissa saatat kohdata Call Wavesin asiakaspalvelijoita.

Erinomainen asiakaskokemus syntyy siitä, että asiakas tavoittaa ihmisen ja saa avun tilanteeseensa, olipa palvelu tai palvelukanava mikä tahansa.

Kiiretilanteet ja ruuhkat ovat haastavia, mutta silti emme tingi halustamme tarjota aina erinomaisia asiakaskohtaamisia asiakkaillemme.

Hyvää alkanutta vuotta 2016 yhteistyökumppaneillemme ja asiakkaillemme!