Asiakaskokemuksen mittaaminen

Asiakaskokemuksen mittaaminen on tärkeää. Kehitämme palvelukanavia, sähköistämme palveluita, kohtaamme asiakkaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tavoitteenamme on tuottaa palveluratkaisuja yhdessä asiakkaan kanssa, jotta erinomaisia asiakaskokemuksia voidaan saavuttaa!

Mittaamme asiakaskokemusta toimeksiantajiltamme säännöllisesti neljästi vuodessa. Vuoden 2015 kyselyissä asiakkaamme antavat toiminnastamme arvosanan ensimmäisellä kvartaalilla 8,1 (asteikolla 4-10). Kiitosta tulee aktiivisesta yhteydenpidosta. Tämä on yksi ratkaiseva tekijä onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa. Ulkoistetun kumppanin tulee osata yrityksen liiketoiminta yhtä lailla kuin oltaisiin työssä ko. yrityksessä. Yhdessä suunnitellut stepit liiketoiminnassa sekä asiakaspalveluennusteet hyvällä yhteistyöllä ovat tuottaneet hyvää tulosta. Ensimmäisen kvartaalin halukkuus suositella meitä yrityksenä saa arvosanan 8,7. Toisen kvartaalin vastaavassa asiakastyytyväisyystutkimuksessa saimme toiminnastamme arvosanan 8,5. Yhteistyön joustavuus, asioinnin helppous sekä asiakasrajapinnassa sitoutunut henkilöstömme saa erityistä kiitosta! Suositteluhalukkuus sai arvosanaksi 8,7. Meille asiakas on tärkein!