Webinaari 31.1.: Asiakaspalvelu tänään ja huomenna

Vuoden ensimmäisessä webinaarissamme paneudutaan asiakaspalveluasioihin. Mitä tarkoittaa monikanavainen asiakaspalvelu? Mitä asiakaspalvelulta ja asiakaspalvelijalta vaaditaan tänä päivänä? Mikä on asiakaspalvelun tuottama lisäarvo? Miten kohti tehokkaampaa ja parempaa asiakaskohtaamista? Muun muassa näistä teemoista keskustelemassa Senior Consultimme Marjut Huhtala sekä Group Managerimme Veera Immonen. Tallenteen voit katsoa täältä.

Asiakaspalvelu ja myynti vuonna 2019?

Vuodenvaihde tarjoaa mahdollisuuden uusille aluille ja monella ajankohtaan liittyy myös erilaisia lupauksia. Call Waves lupaa tuottaa tänä vuonna entistäkin parempaa palvelua toimeksiantajilleen ja parantaa edelleen heidän asiakaskohtaamisiaan niin, että siitä on myös tuntuvaa taloudellista lisäarvoa.  – Asiakaspalvelussa ja myynnissä puhutaan tänäkin vuonna robotiikasta ja automaatiosta. Nämä eivät kuitenkaan mielestäni ole mitään itseisarvoja, vaan hyödyllisiä silloin, […] Lue lisää »

LUURI-palvelu tuo apua ikäihmisten arkeen

Varkauden kaupunki ja Call Waves Solutions Finland Oy ovat Pohjois-Savon liiton rahoitustuen turvin luoneet palvelukokeilun, jonka tarkoituksena on avustaa ikäihmisiä sekä heidän läheisiään arjen haasteissa. Varkauden kaupunki käynnisti 5.11.2018 Luuri-neuvontapalvelun. Call Wavesin tuottaman palvelun tarkoituksena on välittää tietoa kaikista kaupungin ikäihmisten palveluista, yksityisten ja kolmannen sektorin palveluista sekä muista tukipalveluista. – Luuri-palvelunumerosta tai Varkauden kaupungin […] Lue lisää »

Ura nykypäivän asiakaspalvelussa?

Meillä Call Wavesilla palvellaan päivittäin tuhansia asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, someissa sekä erilaisissa toimeksiantaja-asiakkaidemme omissa kanavissa. Millaista tämän päivän asiakaspalvelutyö oikeastaan on? Asiakaspalvelutyö vaatii monenlaista osaamista ja on välillä myös haastavaa. Onnistumiset ja oma kehittyminen kuitenkin palkitsevat. Tänä päivänä asiakaspalvelua tehdään useissa eri kanavissa ja työ vaatii monipuolista osaamista ja halua kehittyä jatkuvasti. – Asiakaspalvelutyö […] Lue lisää »

Robotiikka asiakaspalvelussa II -webinaari 4.12.2018. Ilmoittaudu mukaan!

Joulukuun webinaarissamme 4.12.2018 palataan robotiikka-aiheeseen, josta puhuttiin huhtikuun webinaarissamme. Miten robotisaatio on muuttanut ja muuttaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta? Mitä hyötyä siitä on ja kenelle? Millaisia mahdollisuuksia robotiikka tarjoaa? Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Senior Consultimme Taisto Vartiaisen ja ICT Specialistimme Tuukka Saksmanin luotsaamassa joulukuun webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan webinaariimme 4.12. klo 9.30 – 10.00! Webinaari on mahdollista katsoa myös […] Lue lisää »