Asiakastyytyväisyys ja suositteluhalukkuus kiitettävällä tasolla

Tavoitteemme on tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia ja haluamme olla asiakkaillemme vastuullinen ja luotettava kumppani asiakashallinnassa. Pystyäksemme palvelemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, tutkimme asiakastyytyväisyyttä säännöllisin väliajoin. Vuoden ensimmäisen kvartaalin osalta saimme kiitettävän arvosanan. Asiakkaidemme antama arvosana vuoden 2018 ensimmäisen kvartaalin ajalta on asiakastyytyväisyyden osalta 8,6. Suositteluhalukkuus on 8,8 kouluasteikolla (4-10). – Olen alkuvuoden osalta erittäin tyytyväinen siihen, […] Lue lisää »

Robotiikka asiakaspalvelussa -webinaari 5.4.2018. Ilmoittaudu mukaan!

Huhtikuun webinaarissamme 5.4.2018 puhutaan robotiikasta asiakaspalvelussa. Miten robotisaatio on muuttanut ja muuttaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta? Mitä hyötyä siitä on ja kenelle? Millaisia mahdollisuuksia robotiikka tarjoaa? Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Senior Consultimme Taisto Vartiaisen luotsaamassa huhtikuun webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan webinaariimme 5.4. klo 9 – 10! Webinaari on mahdollista katsoa myös tallenteena. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille.

Mitkä ovat ulkoistuksen mahdollisuudet ja haasteet? Katso tallenne webinaaristamme!

Call Wavesin maaliskuun webinaarissa paneuduttiin ulkoistamisen sudenkuoppiin ja onnistumisiin. Asiantuntijana maaliskuun webinaarissamme vuosia ulkoistusasioiden kanssa työskennellyt Senior Consultimme Marjut Huhtala. Seuraavassa webinaarissamme 5.4.2018 klo 9-10 puhutaan robotiikasta asiakaspalvelussa. Millaista hyötyä siitä on ja kenelle? Miten robotiikka muuttaa asiakaskokemusta? Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täältä. Marjut Huhtala +358 20 7191 359 LinkedIn: Marjut Huhtala  

RekryKoulutus toi taloon 10 uutta työntekijää

Call Waves järjesti tammikuussa yhteistyössä TE-palveluiden kanssa Varkaudessa RekryKoulutuksen, jonka kautta kymmenen työtöntä- tai työttömyysuhan alaista sai vakituisen työpaikan. Varkauden rekrytointikoulutus ei ollut ensimmäinen laatuaan, vaan Call Wavesilla on hyviä kokemuksia TE-palveluiden kanssa toimimisesta esimerkiksi Kuopiossa. – Viimeisimmät RekryKoulutukset ovat meillä olleet kahden viikon mittaisia. Koulutusten avulla olemme pystyneet tarjoamaan töitä myös sellaisille, joilla ei […] Lue lisää »

Tervetuloa webinaariimme 1.3.2018!

Mitkä ovat ulkoistuksen suurimmat haasteet ja mahdollisuudet? Call Waves järjestää kiinnostavan webinaarin aiheen tiimoilta 1.3.2018 klo 9 – 10. Toimintojen ulkoistamisella voi saada aikaan suuria säästöjä, mutta väärin ajoitettuna tai toteutettuna se voi myös epäonnistua. Call Wavesin ensimmäisessä webinaarissa paneudutaan ulkoistamisen haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Äänessä ovat ulkoistamisasioiden kanssa vuosia työskennelleet asiantuntijat, Senior Consultit Marjut Huhtala ja Taisto Vartiainen. […] Lue lisää »