Webinaari 26.10.2018: Tiedolla johtaminen

BI:llä, eli Business Intelligencencellä tarkoitetaan liiketoimintatiedon hallintaa ja analysointia. Tiedolla johtamiseen tarvitaan dataa ja datan hyödyntäminen onnistuu parhaiten, kun se on käytettävissä helposti tulkittavassa muodossa. Seuraavassa webinaarissamme käsitellään tiedolla johtamista ja BI-raportointia: Millaisen datan keräämisestä ja analysoinnista on hyötyä tiedolla johtamisessa? Miten dataa kannattaa kerätä ja hyödyntää? Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan webinaariimme 26.10.2018 klo 9-10 […] Lue lisää »

Kohtaatko asiakkaasi numeroina vai yksilöinä?

Digitalisaatio on muuttanut asiakaskohtaamisiin kytkeytyviä vaatimuksia. Yksilöllistä palvelua halutaan monikanavaisesti ajasta ja paikasta riippumatta, nopeasti ja helposti. Tähän kysyntään vastaaminen on strateginen menestystekijä, jonka merkitys on voimakkaassa kasvussa.  Asiakas sitoutuu sitä todennäköisemmin, mitä paremmin kohtaaminen onnistuu. – Suurin osa ostopäätöksistä tehdään tunteella, jonka vuoksi asiakaskohtaamisissa tulisi asettua asiakkaan asemaan. Pohtia, miltä asiakkaasta tuntuu ja miten […] Lue lisää »

BI-raportointi tukee älykkäämpää johtamista

BI:llä, eli Business Intelligencencellä tarkoitetaan liiketoimintatiedon hallintaa ja analysointia. Tiedolla johtamiseen tarvitaan dataa ja datan hyödyntäminen onnistuu parhaiten, kun sitä jalostetaan ja visualisoidaan tarpeita vastaavaksi. Call Wavesilla BI-raportoinnissa hyödynnetään Microsoft Power BI –ohjelmaa, jonka avulla yrityksen toiminnassa syntyvää laajaa tietomäärää pystytään jäsentämään tehokkaasti. – Meillä on lukuisia tietokantoja, jotka sisältävät valtavasti tietoa. BI-raportointia varten jalostamme, […] Lue lisää »

Pihtiputaan etätyöpiste työllistää

Tähän saakka pääosin Savossa toiminut yrityksemme palkkasi RekryKoulutuksen kautta kahdeksan työntekijää Pihtiputaalle. Työntekijät työskentelevät Pihtiputaan kunnan etätyötilassa Putaanportintiellä. Yhteistyössä TE-toimiston kanssa järjestetty RekryKoulutus alkoi 18.6. ja uudet työntekijät aloittivat myyntitiimissä koulutuksen jälkeen. Pihtiputaan rekrytointikoulutus ei ollut ensimmäinen laatuaan, vaan Call Wavesilla oli hyviä kokemuksia TE-palveluiden kanssa toimimisesta esimerkiksi Varkaudessa. – Viimeisimmät RekryKoulutukset ovat meillä olleet […] Lue lisää »

Panostamme digiosaamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen

Haluamme kehittyä jatkuvasti ja olla asiakkaillemme se paras kumppani mullistuvassa asiakaskohtaamisen maailmassa. Kesän kynnyksellä vahvistamme joukkuettamme monipuolisella digipalveluiden innovaattorilla Miika Mäkisellä sekä rautaisella asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaisella Mikko Heiskasella. Asiakaspalvelun digitalisointi on päivän sana monen kumppanimme huulilla. Pelkkä digitalisointi ei tuo uutta tai tehokkuutta asiakaspalveluun, jollei palvelupolkuja mietitä kokonaisuus huomioiden. Mikä asikaspalvelun osa-alueista on digitalisoitavissa tai […] Lue lisää »