Pihtiputaan etätyöpiste työllistää

Tähän saakka pääosin Savossa toiminut yrityksemme palkkasi RekryKoulutuksen kautta kahdeksan työntekijää Pihtiputaalle. Työntekijät työskentelevät Pihtiputaan kunnan etätyötilassa Putaanportintiellä. Yhteistyössä TE-toimiston kanssa järjestetty RekryKoulutus alkoi 18.6. ja uudet työntekijät aloittivat myyntitiimissä koulutuksen jälkeen. Pihtiputaan rekrytointikoulutus ei ollut ensimmäinen laatuaan, vaan Call Wavesilla oli hyviä kokemuksia TE-palveluiden kanssa toimimisesta esimerkiksi Varkaudessa. – Viimeisimmät RekryKoulutukset ovat meillä olleet […] Lue lisää »

Panostamme digiosaamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen

Haluamme kehittyä jatkuvasti ja olla asiakkaillemme se paras kumppani mullistuvassa asiakaskohtaamisen maailmassa. Kesän kynnyksellä vahvistamme joukkuettamme monipuolisella digipalveluiden innovaattorilla Miika Mäkisellä sekä rautaisella asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaisella Mikko Heiskasella. Asiakaspalvelun digitalisointi on päivän sana monen kumppanimme huulilla. Pelkkä digitalisointi ei tuo uutta tai tehokkuutta asiakaspalveluun, jollei palvelupolkuja mietitä kokonaisuus huomioiden. Mikä asikaspalvelun osa-alueista on digitalisoitavissa tai […] Lue lisää »

10 päivää GDPR:ään

GDPR:ään (General Data Protection Regulation) on ollut aikaa valmistautua jo parin vuoden ajan. Sen soveltaminen alkaa virallisesti 25.5.2018.  Meillä Call Wavesilla valmistautuminen aloitettiin jo hyvissä ajoin ja kaikki on valmiina tietosuoja-asetuksen voimaantuloa varten. Suuria muutoksia ei tarvinnut tehdä, sillä olemme kiinnittäneet tietoturva-asioihin runsaasti huomiota jo ennen uutta tietosuoja-asetusta. Kuinka me olemme valmistautuneet? Palomuurin päivitys, nyt saatavissa tarkka […] Lue lisää »

Miten asiakassuhdetta kehitetään? Entäpä vuorovaikutustaitoja? Ilmoittaudu mukaan webinaareihimme!

Call Wavesin touko-kesäkuun webinaareissamme paneudutaan muun muassa vuorovaikutustaitoihin asiakaskohtaamisessa sekä asiakassuhteen kehittämiseen ja asiakkaan sitouttamiseen.  Tänä päivänä puhutaan paljon asiakaskokemuksesta sekä sen mittaamisesta. Asiakas on yrityksen tärkein avainhenkilö, mutta asiakkaan sitouttaminen vaatii työtä. Miten asiakaskokemusta ja asiakassuhdetta kehitetään? Mitkä ovat sellaisia tekijöitä, jotka saavat asiakkaan sitoutumaan yritykseen? Senior Consultimme Marjut Huhtala ja Taisto Vartiainen puhuvat toukokuun webinaarissamme 17.5.2018 asiakassuhteen kehittämisestä. […] Lue lisää »