Avoimet ovet Call Wavesilla 24.–25.7.2019

Kesä on parhaimmillaan, mutta suunnittelemme täällä innokkaasti jo syksyä. Varkauden ja Kuopion toimipisteiden ovet avautuvat viikolla 30 Call Wavesin toiminnasta kiinnostuneille. Avoimien ovien päivät Call Wavesin toimipisteissä: Varkaudessa 24.7. klo 13–14 (Kampikuja 4, Varkaus) Kuopiossa 25.7. klo 13–14 (Asemakatu 7, Kuopio). Tule  tutustumaan meihin, kuulemaan tekijöidensä näköisiä menestystarinoita ja aistimaan toimipisteidemme tunnelmaa kahvikupin äärellä. Kerromme […] Lue lisää »

Call Wavesille korkein AAA-luottoluokitus

Call Waves Solutions Finland Oy:lle on myönnetty toimialansa ainoana yrityksenä korkeimman luottoluokituksen Suomen Vahvimmat Platina -erikoissertifikaatti. Suomen Asiakastieto Oy myöntää käyttöoikeuden Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaattiin yritykselle, jonka riskiluokka on AA+ tai AAA vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna. Tätä luottoluokitusta arvioidaan taloudellisilla tunnusluvuilla, taustatiedoilla ja yrityksen maksukäyttäytymisellä. Call Waves on kuulunut Platina-luokkaan vuodesta 2012. Call Waves on […] Lue lisää »

BI-raportointi on operatiivisen Leanauksen paras kaveri -webinaari nyt katsottavissa

Kuinka BI-raportoinnin avulla voidaan selvittää palveluiden solmukohtia? Mitä voidaan ja kannattaa seurata ja miten dataa analysoidaan liiketoimintaa hyödyttävällä tavalla? Näihin kysymyksiin pureuduttiin toukokuun webinaarissamme teknologiajohtaja Esa Tuovisen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkisen johdolla. BI eli Business Intelligence tarkoittaa liiketoimintatiedon hallintaa ja analysointia. Yksinkertaisest kyse on prosessin sujuvoittamisesta poistamalla siinä havaittuja turhia vaiheita ja päällekkäisyyksiä. […] Lue lisää »

Savon ammattiopisto kouluttaa oppisopimuksella Call Wavesille Varkauteen monipuolisia osaajia

Call Waves hakee uusia työntekijöitä ja yritykselle yksi tärkeimmistä asioista on tarjota työntekijöille koulutusta ja valmentautumista työn tueksi. Call Wavesin toiminta on pääasiassa puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua ja myyntiä, mutta myös verkossa tapahtuvat chat-palvelut ja Facebookin ylläpitopalvelut kuuluvat valikoimaan. Miksi koulutusta oppisopimuksella? Call Wavesin ja Savon ammattiopiston yhteistyö on viime vuosina lisääntynyt ja erityisesti opiskelu oppisopimuksella. […] Lue lisää »

Asiakaspalvelun megapäivä 11.3.2019

Call Waves osallistuu asiantuntijapuheenvuorollaan asiakaspalvelun ajankohtaispäivään CCD 2019. Teknologiajohtaja Esa Tuovinen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkinen luennoivat Helsingin Messukeskuksessa BI-raportoinnista operatiivisen Leanauksen työkaluna. Olemme myös mukana näytteilleasettajana ja kumppanina #Kohtaamisia19-rinnakkaistapahtumassa. CCD-päivässä 19.3.2019 toisensa kohtaavat asiakaspalvelukeskuksien johto, päättäjät sekä toiminnan kehittäjät. Tänä vuonna tapahtuman kärkiteemana on tiedolla johtaminen. Asiakaspalvelussa toteutuu päivittäin lukuisia kohtaamisia nykyisten ja […] Lue lisää »