LUURI-palvelu tuo apua ikäihmisten arkeen

Varkauden kaupunki ja Call Waves Solutions Finland Oy ovat Pohjois-Savon liiton rahoitustuen turvin luoneet palvelukokeilun, jonka tarkoituksena on avustaa ikäihmisiä sekä heidän läheisiään arjen haasteissa. Varkauden kaupunki käynnisti 5.11.2018 Luuri-neuvontapalvelun. Call Wavesin tuottaman palvelun tarkoituksena on välittää tietoa kaikista kaupungin ikäihmisten palveluista, yksityisten ja kolmannen sektorin palveluista sekä muista tukipalveluista. – Luuri-palvelunumerosta tai Varkauden kaupungin […] Lue lisää »

Ura nykypäivän asiakaspalvelussa?

Meillä Call Wavesilla palvellaan päivittäin tuhansia asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, someissa sekä erilaisissa toimeksiantaja-asiakkaidemme omissa kanavissa. Millaista tämän päivän asiakaspalvelutyö oikeastaan on? Asiakaspalvelutyö vaatii monenlaista osaamista ja on välillä myös haastavaa. Onnistumiset ja oma kehittyminen kuitenkin palkitsevat. Tänä päivänä asiakaspalvelua tehdään useissa eri kanavissa ja työ vaatii monipuolista osaamista ja halua kehittyä jatkuvasti. – Asiakaspalvelutyö […] Lue lisää »

Robotiikka asiakaspalvelussa II -webinaari 4.12.2018. Ilmoittaudu mukaan!

Joulukuun webinaarissamme 4.12.2018 palataan robotiikka-aiheeseen, josta puhuttiin huhtikuun webinaarissamme. Miten robotisaatio on muuttanut ja muuttaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta? Mitä hyötyä siitä on ja kenelle? Millaisia mahdollisuuksia robotiikka tarjoaa? Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Senior Consultimme Taisto Vartiaisen ja ICT Specialistimme Tuukka Saksmanin luotsaamassa joulukuun webinaarissamme. Ilmoittaudu mukaan webinaariimme 4.12. klo 9.30 – 10.00! Webinaari on mahdollista katsoa myös […] Lue lisää »

Webinaari 26.10.2018: Tiedolla johtaminen

BI:llä, eli Business Intelligencencellä tarkoitetaan liiketoimintatiedon hallintaa ja analysointia. Tiedolla johtamiseen tarvitaan dataa ja datan hyödyntäminen onnistuu parhaiten, kun se on käytettävissä helposti tulkittavassa muodossa. Seuraavassa webinaarissamme käsitellään tiedolla johtamista ja BI-raportointia: Millaisen datan keräämisestä ja analysoinnista on hyötyä tiedolla johtamisessa? Miten dataa kannattaa kerätä ja hyödyntää? Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan webinaariimme 26.10.2018 klo 9-9.30 täältä!

Kohtaatko asiakkaasi numeroina vai yksilöinä?

Digitalisaatio on muuttanut asiakaskohtaamisiin kytkeytyviä vaatimuksia. Yksilöllistä palvelua halutaan monikanavaisesti ajasta ja paikasta riippumatta, nopeasti ja helposti. Tähän kysyntään vastaaminen on strateginen menestystekijä, jonka merkitys on voimakkaassa kasvussa.  Asiakas sitoutuu sitä todennäköisemmin, mitä paremmin kohtaaminen onnistuu. – Suurin osa ostopäätöksistä tehdään tunteella, jonka vuoksi asiakaskohtaamisissa tulisi asettua asiakkaan asemaan. Pohtia, miltä asiakkaasta tuntuu ja miten […] Lue lisää »