Call Wavesille korkein AAA-luottoluokitus

Call Waves Solutions Finland Oy:lle on myönnetty toimialansa ainoana yrityksenä korkeimman luottoluokituksen Suomen Vahvimmat Platina -erikoissertifikaatti. Suomen Asiakastieto Oy myöntää käyttöoikeuden Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaattiin yritykselle, jonka riskiluokka on AA+ tai AAA vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna. Tätä luottoluokitusta arvioidaan taloudellisilla tunnusluvuilla, taustatiedoilla ja yrityksen maksukäyttäytymisellä. Call Waves on kuulunut Platina-luokkaan vuodesta 2012. Call Waves on […] Lue lisää »

BI-raportointi on operatiivisen Leanauksen paras kaveri -webinaari nyt katsottavissa

Kuinka BI-raportoinnin avulla voidaan selvittää palveluiden solmukohtia? Mitä voidaan ja kannattaa seurata ja miten dataa analysoidaan liiketoimintaa hyödyttävällä tavalla? Näihin kysymyksiin pureuduttiin toukokuun webinaarissamme teknologiajohtaja Esa Tuovisen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkisen johdolla. BI eli Business Intelligence tarkoittaa liiketoimintatiedon hallintaa ja analysointia. Yksinkertaisest kyse on prosessin sujuvoittamisesta poistamalla siinä havaittuja turhia vaiheita ja päällekkäisyyksiä. […] Lue lisää »

Savon ammattiopisto kouluttaa oppisopimuksella Call Wavesille Varkauteen monipuolisia osaajia

Call Waves hakee uusia työntekijöitä ja yritykselle yksi tärkeimmistä asioista on tarjota työntekijöille koulutusta ja valmentautumista työn tueksi. Call Wavesin toiminta on pääasiassa puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua ja myyntiä, mutta myös verkossa tapahtuvat chat-palvelut ja Facebookin ylläpitopalvelut kuuluvat valikoimaan. Miksi koulutusta oppisopimuksella? Call Wavesin ja Savon ammattiopiston yhteistyö on viime vuosina lisääntynyt ja erityisesti opiskelu oppisopimuksella. […] Lue lisää »

Asiakaspalvelun megapäivä 11.3.2019

Call Waves osallistuu asiantuntijapuheenvuorollaan asiakaspalvelun ajankohtaispäivään CCD 2019. Teknologiajohtaja Esa Tuovinen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkinen luennoivat Helsingin Messukeskuksessa BI-raportoinnista operatiivisen Leanauksen työkaluna. Olemme myös mukana näytteilleasettajana ja kumppanina #Kohtaamisia19-rinnakkaistapahtumassa. CCD-päivässä 19.3.2019 toisensa kohtaavat asiakaspalvelukeskuksien johto, päättäjät sekä toiminnan kehittäjät. Tänä vuonna tapahtuman kärkiteemana on tiedolla johtaminen. Asiakaspalvelussa toteutuu päivittäin lukuisia kohtaamisia nykyisten ja […] Lue lisää »

Webinaari 31.1.: Asiakaspalvelu tänään ja huomenna

Vuoden ensimmäisessä webinaarissamme paneudutaan asiakaspalveluasioihin. Mitä tarkoittaa monikanavainen asiakaspalvelu? Mitä asiakaspalvelulta ja asiakaspalvelijalta vaaditaan tänä päivänä? Mikä on asiakaspalvelun tuottama lisäarvo? Miten kohti tehokkaampaa ja parempaa asiakaskohtaamista? Muun muassa näistä teemoista keskustelemassa Senior Consultimme Marjut Huhtala sekä Group Managerimme Veera Immonen. Tallenteen voit katsoa täältä.