Savon ammattiopisto kouluttaa oppisopimuksella Call Wavesille Varkauteen monipuolisia osaajia

Call Waves hakee uusia työntekijöitä ja yritykselle yksi tärkeimmistä asioista on tarjota työntekijöille koulutusta ja valmentautumista työn tueksi. Call Wavesin toiminta on pääasiassa puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua ja myyntiä, mutta myös verkossa tapahtuvat chat-palvelut ja Facebookin ylläpitopalvelut kuuluvat valikoimaan. Miksi koulutusta oppisopimuksella? Call Wavesin ja Savon ammattiopiston yhteistyö on viime vuosina lisääntynyt ja erityisesti opiskelu oppisopimuksella. […] Lue lisää »

Asiakaspalvelun megapäivä 11.3.2019

Call Waves osallistuu asiantuntijapuheenvuorollaan asiakaspalvelun ajankohtaispäivään CCD 2019. Teknologiajohtaja Esa Tuovinen ja digitaalisten palveluiden kehittäjä Miika Mäkinen luennoivat Helsingin Messukeskuksessa BI-raportoinnista operatiivisen Leanauksen työkaluna. Olemme myös mukana näytteilleasettajana ja kumppanina #Kohtaamisia19-rinnakkaistapahtumassa. CCD-päivässä 19.3.2019 toisensa kohtaavat asiakaspalvelukeskuksien johto, päättäjät sekä toiminnan kehittäjät. Tänä vuonna tapahtuman kärkiteemana on tiedolla johtaminen. Asiakaspalvelussa toteutuu päivittäin lukuisia kohtaamisia nykyisten ja […] Lue lisää »

Webinaari 31.1.: Asiakaspalvelu tänään ja huomenna

Vuoden ensimmäisessä webinaarissamme paneudutaan asiakaspalveluasioihin. Mitä tarkoittaa monikanavainen asiakaspalvelu? Mitä asiakaspalvelulta ja asiakaspalvelijalta vaaditaan tänä päivänä? Mikä on asiakaspalvelun tuottama lisäarvo? Miten kohti tehokkaampaa ja parempaa asiakaskohtaamista? Muun muassa näistä teemoista keskustelemassa Senior Consultimme Marjut Huhtala sekä Group Managerimme Veera Immonen. Tallenteen voit katsoa täältä.

Asiakaspalvelu ja myynti vuonna 2019?

Vuodenvaihde tarjoaa mahdollisuuden uusille aluille ja monella ajankohtaan liittyy myös erilaisia lupauksia. Call Waves lupaa tuottaa tänä vuonna entistäkin parempaa palvelua toimeksiantajilleen ja parantaa edelleen heidän asiakaskohtaamisiaan niin, että siitä on myös tuntuvaa taloudellista lisäarvoa.  – Asiakaspalvelussa ja myynnissä puhutaan tänäkin vuonna robotiikasta ja automaatiosta. Nämä eivät kuitenkaan mielestäni ole mitään itseisarvoja, vaan hyödyllisiä silloin, […] Lue lisää »

LUURI-palvelu tuo apua ikäihmisten arkeen

Varkauden kaupunki ja Call Waves Solutions Finland Oy ovat Pohjois-Savon liiton rahoitustuen turvin luoneet palvelukokeilun, jonka tarkoituksena on avustaa ikäihmisiä sekä heidän läheisiään arjen haasteissa. Varkauden kaupunki käynnisti 5.11.2018 Luuri-neuvontapalvelun. Call Wavesin tuottaman palvelun tarkoituksena on välittää tietoa kaikista kaupungin ikäihmisten palveluista, yksityisten ja kolmannen sektorin palveluista sekä muista tukipalveluista. – Luuri-palvelunumerosta tai Varkauden kaupungin […] Lue lisää »